Skocz do zawartości

Księga pochwał zadowolonych klientów


Rekomendowane odpowiedzi

A ja dopisuję do pochwał jedną dla HOMEBREWING za tempo realizacji. Złożenie 27 listopada 22:56 ( wtorek ) a w piątek dostawa. To może nie dla wszystkich jest istotne, ale jeśli np.: moja lepsza połowa we wtorek twierdzi że jednak na weekend nigdzie nie wyjeżdżamy to realizacja zamówienia w 3 dni daje szanse na weekendowa warkę :beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam,u Dorotki wieczorem zamówienie, następnego dnia wysyłka i po 24h dostawa. W innym sklepie wieczorem zamówienie po 2 dniach meil z info o przygotowaniu do wysyłki i ...... tydzień nic ( żadne wymyślane zamówienie tylko worek słodu i paczka chmielu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja chciałbym pochwalić sklep piwopiweczko.pl !

Bardzo dobra obsługa - fachowa - doradztwo, posyłam do tego sklepu moją pracownicę z kartką a jak coś nie pasuje to właściciel na własny koszt zadzwonił do mnie i radził co powinienem dobrać do wyrobu mojego piwa.

Towar zawsze świeży, duży wybór, no i możliwość otrzymania rabatu - to też ważna sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam,u Dorotki wieczorem zamówienie, następnego dnia wysyłka i po 24h dostawa. W innym sklepie wieczorem zamówienie po 2 dniach meil z info o przygotowaniu do wysyłki i ...... tydzień nic ( żadne wymyślane zamówienie tylko worek słodu i paczka chmielu)

 

Też doceniam szybką realizację w HB, ale jedną uwagę pozwolę sobie dorzucić.

Brakuje mi potwierdzenia na maila, że zamówienie zostało wysłane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brakuje mi potwierdzenia na maila, że zamówienie zostało wysłane.

Aleee co z nim zrobiłeś ? ja dostałem trzy maile :

potwierdzenie złożenia zamówienia z podsumowaniem,

zmianę statusu na " w realizacji"

oraz zmianę statusu na "wysłane" z numerem nadania GLS,

...może jakiś spamożer Ci połknął ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Brakuje mi potwierdzenia na maila, że zamówienie zostało wysłane.

Aleee co z nim zrobiłeś ? ja dostałem trzy maile :

potwierdzenie złożenia zamówienia z podsumowaniem,

zmianę statusu na " w realizacji"

oraz zmianę statusu na "wysłane" z numerem nadania GLS,

...może jakiś spamożer Ci połknął ?

 

Po analizie udało mi się znaleść odpowiedź na problem z brakiem powiadomień. Mój serwer pocztowy odrzucał maile od automaów HB ze względu na błędny nagłówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już taki wątek istnieje to dołączę się do pochwał dla Dori i homebrewing.pl - ekspresowe tempo realizacji (porównywałem z innymi dużymi sklepami), wszystko zawsze porządnie zapakowane i opisane, dorzucone niedawno słody ze Strzegomia , no i sklep dba o swoich stałych klientów :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pochwalę "homebeer.pl". O godzinie 14 wysłałem do pana Roberta zapytanie przez GG o dostępność towaru i możliwość doręczenia na terenie Lublina. O godzinie 18 towar został doręczony do mojej Babci z gratisowymi kalendarzykami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

No a ja przetestowałem TB, i ponieważ już inne sklepy mnie rozpuściły to nie smolę za tempo dostawy, bo teraz żeby zrobić wrażenie musieliby wysłać towar przed złożeniem zamówienia ;)

Natomiast szacun im za opakowanie - kupiłem 6 szklanek - wg mojej oceny do ich zapakowania zużyto ze dwa kartony po telewizorze i rolkę taśmy, ale dojechały całe i zdrowe w towarzystwie kilkunastu kilogramów słodu. Pakowanie drożdży pochwalił już Coder i ja się dołączam :okey:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowałem HomeBeer i tam szybkość i kontakt są super. W CP szybkość, jak dla mnie również ekspresowa.

Jedni i drudzy w obsłudze są dobrzy i niech tak zostanie, w innym "wielkim" sklepie z branży szybkość przekłada się chyba na coś innego (ale nie wiem na co?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem pochwalić HB, ale tak sobie pomyślałem, właściwie za co? Za to, że szanują klienta? Za to, że są uczciwi? Że mają świetny asortyment i przystępne ceny? Że nie spoczywają na laurach, tylko wprowadzają nowe produkty? Nie, nie będę jednak tego chwalił, to przecież normalne w normalnym handlu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wieeeeeeeeeeeeelki + dla HB za błyskawiczne przygotowanie towaru do wysyłki i co jeszcze milsze wysłanie go przed wpłynięciem środków na konto (dodam, że był to mój pierwszy zakup w tym sklepie) - dzięki temu pierwszy wolniejszy weekend uratowany będzie nadrabianie zaległości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej strony wielki plus dla BA... wiem wiem...slyszalem w tym miejscu ze odpuscili sobie drobnych klientow ale jesli sam nie sprawdze to nie bede wiedzial....we wtorek zamowione ok 14ej droga mailowa...za dwie godz cos sie urodzilo i telefonicznie domowione....fajna korespondencja mailowa i w czwartek mail ze zakupy zabral kurier i w piatek ok 11ej pod drzwiami kurier z przesylka....dostalem przesylke ponizej 70 godz z drugiego konca kraju... napewno powtórzę u nich zakupy bo w mojej opinii warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.