Jump to content

litany

Members
  • Posts

    47
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by litany

  1. uznalem ze napisalem w zlym miejscu, czepiasz sie
  2. Bry, it's me again;) Napisz proszę ktoś w skrócie od czego zależy ilość piany i jej trwalość w piwie? Robiłem juz któregoś w brewkita i albo miałem ogrom piany, a teraz zaś fajny w smaku, ale piana opada po 15-30 sekundach po nalaniu:( W czym może tkwić problem? P.S. Nie krzyczcie, że już było na forum pozdro!
  3. Black Rock DRY LAGER z brewkitu poczatkowe blg bylo 12 drozdze z zestawu
  4. ok,poprawie sie:) czyli jedynym słusznym wyznacznikiem jest skala BLG??
  5. Panowie to było pytanie dotyczace tego czy takie eksperymenty moga popsuc piffko P.S. Bulkanie ustało po 12h od dodania pożywki
  6. moze i cud, ale ruszylo uszczelnione nawet folia spozywcza mam pokrywke moze po prostu do zestawow z brewkitow trza dodawac pozywke... albo jakas lipna glukoze mialem;]
  7. dodałem ze 3gramy pozywki i rurka ozyla jak szalona juz po 15 minutach;)
  8. bez ironi... zadałem tyko pytanie, czy ktos taki eksperyment probowal
  9. wlasnie po wyjsciu z lazienki o tym tescie pomyslalem jeden w wodzie pokazuje 0, drugi -5 zepsuty miernik, ehh sorki za zamieszanie;) czyli teraz mam 10 blg
  10. no 1kg cukru(glukozy) tez sie tam znalazl na szafce, bez dostepu slonca
  11. tak, tak rozpuscilem w 3l wody 1kg glukozy, dodalem syropu no i po ostygnieciu dolalem 18l wody zaraz ostygnie i dodam drozdze
  12. hmm? jak robiłem poprzednie warki to wychodziło kolo 12-13 stad moje zdziwienie "w tym przypadku" ?? to kiedy mierzy sie blg poczatkowe?
  13. no to pewnie ta pierwsza opcja, rozrobiłem koncentrat w 3 litrach i dolałem 18l
  14. jest szansa żeby robiąc piwko z brewkita blg początkowe wynosiło 5?? http://archiwum.alle...4192348541.html Pozdro
  15. az tyle? no to zostawimy w piwnicy;) posmak drozdzowy z czasem znika? czy staje sie mniej wyczowalny?
  16. po 3 tygodniach od zabutelkowania juz nie moglem wytrzymac i musiałem otworzyc;) niestety wyszło mało jabłkowe:( i posmak drozdzy tez pozostał ktos ma jakies wskazówki?? a robiłem według przepisu na cydr z brewkita gozdawa
  17. po 14 dniach rozlane do butelek, i juz smakuje przyzwoicie teraz poczekac ze 3 tygodnie i degustacja:)
  18. mooze, zobaczymy najwyzej bedzie wino musujace, albo po prostu "cos" alkoholowego:)
  19. yyy... brewkit gozdawa, nie mam pojecia jakie drozdze byly w zestawie
  20. unoszące się do góry bąbelki w cydrze oznaczają fermentacje? temu pytam, bo przy normalnym piwie miałem obfitą pianę w wiadrze, a tutaj brak
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.