Jump to content

lulek-123

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. Gratulacje dla wszystkich nagrodzonych.
  2. Ja niestety nie pojawie sie na imprezce ponieważ urodził mi sie syn ale barzo mocno dopinguje Vettisa,licze na jakieś piwko konkursowe.Pozdro i trzymam kciuki
  3. najblizej mam do krakowa ale i tak nie mam za bardzo czasu w tym tygodniu
  4. Tak zrobie tylko że wtorek środa dojdzie mi najwcześniej jak dziś zamówie ,chyba tyle moze jeszcze postac piwo w fermentatorze
  5. Witam W poniedziałek nastawiłem warke Brewmaker + suchy ekstrakt słodowy i glukoza,Blg wyszło 12.Dziś postanowiłem sprawdzic jak piwko odfermentowało i tu wydażył sie pech,mój balingometr spadł i sie roztrzaskał.Dodam iz pozostały sladowe ilości piany a temperatura fermentacji wynosiła cały cazas 18 stopni.Z tąd pytanie czy pozostawić piwoko czy przelewac w butelki.
  6. Stawiam na Freshwater Biological Association.
  7. Podskocze kiedyś cza sie spiknąć.W sumie pare fotek widziałem.
  8. Panowie pora zakończyć tego posta może troszke mnie poniosło z kolegą Tomkiem także przepraszam go i was.
  9. Witam przymierzam sie do pierwszego zacierania i chciałbym sie dowiedzieć jakiego sprzętu będe potrzebował.Pozdrawiam i z góry dziękuje za odpowiedżi.
  10. Ztego co sprawdzałem dzisiaj to muj balingometr moze miec sztacnietą podziałke o jakieś 1 lub 1.5blg czyli z tego co wychodzi piwo miało 1.5 może 2 blg
  11. Temperatura fermentacji to 19-20 stopni.Wedłu instrukcji Wesa miało być od 18-24 drożdze SAFBREW-T 58.Najgorsze jest to że zabutelkowałem. Było klarowne jak bendą granaty to kicha
  12. Witam proszę o pomoc. W sobote nastawiłem warke z Wesa-a 1.7 ekstraktu nachmielonego plus 1,7 ekstraktu słodowego.Po kilku godzinach nastąpiła fermentacja i trwała do dziś rano.pczątkowe blg wynosiło 12 a dzisiaj 3,5 wiec piwko zlałem na cichą.I tu moje pytanie czy nie za szybko odfermentowało czy dobrze zrobiłem z przelałem na cichą czy lepiej zabutelkować,a jak zabutelkuje juz teraz to tez bedzie.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.