Jump to content

dpgcandy

Members
  • Posts

    23
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by dpgcandy

  1. Dzięki chłopaki za wsparcie !
  2. W pokojowej temp czy raczej chłodnym ?
  3. Chyba tak kumpel wrzucił do garaży i ch wie jaka była temp. No ale nic nauczka jest
  4. Piwo fermentowało 12dni po następnych 3 dniach blg bylo na tym samym poziomie wiec zabutelkwoalismy nie u mnie tylko u kolegi chyba kolega nie przestrzegał temperatur może dlatego ? Pianka fajna kolor tez ale smak dziwny niebpotrafie ocenić ale ogólnie nie ładnie pachnie i nie smakuje
  5. To piwo jedno temp zacieranie wyszło dramat :////
  6. Ile cukru do tej drugiej Warki jest 20 l blg utrzymuje się na poziomie 4.5 I tam drożdży nie trzeba rozumiem ?0
  7. Czy potrzebuje dodawać cukru przez butelkowaniem ?
  8. Siemka po zabutelkowaniu trzymamy w 20 stopniach przez tydzień w później do chłodnego poniżej 10 na ile dni ?
  9. Siemka wczoraj wsZystko poszło prawie wszystko z planem... blg po wysladzaniu było pomiędzy 5-6 po gotowaniu 12. Wyszło Ok 21 l. Przy zakładaniu rurki trochę wody wciągnęło do fermentatora przez rurkę czy to duZy problem ?
  10. Czyli butelkowanie po 2 tyg ? Jeśli blg się nie spada po 12 dniach ?
  11. Zapomniałem zapytać jakie proporcje w gr ile chmielu simcoe i halerta?
  12. Siemka w niedziele warzymy jeszcze kwestia jednotemperaturowego zacierania pisałeś 66* na ile minut ? Nie robić normalnie 63* , 73*, i 79?i czy wrzucić na chwile w niższej temp ?
  13. Dzieki bardzo zamawiam drozdze !
  14. Czyli sterlinga i halertaueta mniej więcej w jednum czasie 20-30 min przed końcem gotowania ?zacieranie 66 * 60min? A mam takie drożdże nadadzą się Saflager s23?czy jednak t notingham ? I ostatnia kwestia ile wody i do ilu wysladzac podoba mi się pomysł bo wszystko mam 
  15. Czyli sterlinga i halertaueta mniej więcej w jednum czasie 20-30 min przed końcem gotowania ?zacieranie 66 * 60min? A mam takie drożdże nadadzą się Saflager s23? I ostatnia kwestia ile wody i do ilu wysladzac podoba mi się pomysł bo wszystko mam
  16. I Rozumiem ze mam zmierzyc blg przed butelkowaniem i ma być 2-3 ? I wtedy zdecydować o dodaniu glukozy?
  17. Fermentować w 18* ? Później butelki do jakiej temp i na ile ?
  18. Chodzi Ci o gar 29 l. Na tych drożdżach co podałeś jak długo fermentować ? na burzliwej rozumiem ze nie zlewam na cicha tylko do butelek a kwestia kiedy który chmiel i na ile ? Dzięki za odp.
  19. Mam tak pilznenskiego 10kg wiedeńskiego ok4.8 kg monachijskiego 5kg chmielu każdego po 50g wpomne tylko ze jestem początkującym browarnikiem i nie wiem co to znaczy smash ?drozdze muszę kupić mieszkam w Uk wiem ze tez są fajne sklepy z drożdżami których potrzebuje jakie propozycje co do drożdży? I jeszcze temp zacierania plus ile wody i proporcje słodu, w którym momencie dorzucić który chmiel sory ze tak prosto z mostu ale poprostu nie wiem . Dzięki za odp.
  20. Witam Mój lager fermentuje sobie pięknie w 11* ale zanim będzie gotowy myślałem żeby uwarzyć coś co będę mogl spróbować trochę szybciej niż lagera i może na górna fermentacje Do dyspozycji mam: slody: pilznenskiego bruntal monachijski i wiedeński chmiele : Hallertau mittelfruh 4.1%alfa Simcoe 12.1%alfa Hallertau Tradition 5.2%alfą Premiant 7.9 %alfa Saaz 3.5 % alfą Sterling 7.8 alfa drozdze muszę dokupić jakies propozycje coś może na górna fermentacje ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.