Jump to content

tomek1179

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A może jeszcze jednak te przelewanie na cichą coś daje w klarowności tak sie zastanawiam...
  2. HMM a Wiesz co? Mam w garazu stacje uzdatniania i zmiekczania wody przez która przechodzi każda kropla wody w domu to może tej "Mędki" wina ? jeżeli tak to bede lał wode z kranu na ogrodzie do piwa hehe
  3. Witam Słuchajcie piwo wyszło (jak dla mnie) BOMBOWE tylko mam jedno malutkie Ale... Jest strasznie mętne a chłodziłem przed butelkowaniem kombinowalem a i tak jest mega mętne gdzies musiałem popełnić błąd... tylko gdzie.
  4. Czyli np jak na poczatku marca zaczne je kosztować bo już bedzie "gotowe" to mam na wypicie z miesiac czy dwa ? czy tydzien xD HEHE
  5. Panowie , zabutelkowałem i zastanawiam się w jakiej temperaturze trzymać te piwko i jaki jest "okres przydatności" do spożycia takiej własnej warki.
  6. Nie otwierałem ani razu, "niucham" od góry przez rurke i nawet niezle pachnie, piwo stoi 3 tygodnie chciałbym je jutro zabutelkowac, wyglada tak samo jak na ostatnio dodanym prze ze mnie zdjeciu... i tak sie zastanawiam czy juz butelkowac ? jezeli tak to w takim stanie wystawic na podwórko niech sie mega schlodzi i dopiero "przesaczyć' do fermentatora z kranikiem ? czy odwrotnie, ale na "zdrowy rozum" to chyba pierwsza opcja jest mądra....
  7. Czyli luzować i sie nie przejmować ?
  8. Tak sie zastanawiam czy to jak one wyglada od góry to normalne czy coś sie tam przypadkiem złego nie wydażyło i czy jak potrzymam jeszcze to tydzień to czy to zniknie czy tak ma być hmm
  9. Na tą chwile tak to wygląda Sory że bokiem ale samo jak dodaje to dodaje sie zdjecie bokiem nie wiem czemu... robione normalnie....
  10. Lux , jeszcze jedno pytanko może jeszcze jak przeleje to może wyparzoną łygą przemieszam dla pewności zeby sie lepiej glukoza rozeszła ? czy lepiej nie?
  11. Dodatkowo z tą glukozą przed butelkowaniem też ją trzeba rozrobic a do tego fermentatora z drożdżami nie wleje glukozy(chyba?). P.S. jak wam rece opadają jak czytacie to, to sorry ale początki są zawsze trudne xD
  12. Czyli robie tak. Przytrzymam warke 3 tygodnie tak jak stoi od początku. Później mocno schłodze na balkonie, przeleje do wiadra z kranikiem (oddrożdże) zeby jakoś to rozlać do butelek i rozleje 😜 Bo jakoś srednio widzę rozlewanie do butelek z tego fermentatora "od góry"
  13. Rozumiem , czyli jak nie zbieram drozdzy do ponownego uzycia to nie ma sensu zeby przelewac na cichą tak?
  14. Tzn chodzi o ten gorny nalot ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.