Jump to content

deep floyd

Members
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by deep floyd

  1. wszystko jest dozwolone ale broń boze nie pisz na ostrym dyżurze  nawet jak przelewasz na cichą i nie wiesz jak nie zakazić wędzonymi gruszkami.

    i tak ci nie pomogą tylko zjebią : tu się nie pisze takich rzeczy, to ostry dyżur nie jakieś pierdoły..

    what a ....

    1. deep floyd

      deep floyd

      dostałem dwie odpowiedzi..obydwie oczywiście  z pouczeniami gdzie pisać.

      pomocy 0.

      to słabe było

  2. oj ten browars jest zajebisty...:drinks:

  3. zaabutelkowana aipa #4 warka i uwarzone american wheat #5 warka

    podsumowanie:

    zapierdol nie z tej ziemi.

    do zapamietania na przyszłość:

    jak warzysz i butelkujesz w tym saym dniu to wyślij zone do bonarki na długieeeeeeeeeee zakupy

    wiec koszt jednej butelki rosnie o 3zl i tyle z tego oszczedzania, ale zabawa zajebista

  4. witam, mam pytanie; czy jest sens zbierac gestwe po 3 tyg fermentacji? przelac i nachmielic i zebrac gestwe czy dodac chmiel bo i tak drozdze to trupy?

  5. witam,co zrobic jak po przelaniu brzeczki do fermentora zostanie nam dosc duza ilosc(1,5 , 2lt) brzeczki wymieszana z chmielinami?

  6. Czy warto sie zapisać do pspd? jestem po pierwszej warce i zabieram sie za drugą, żadny ze mnie piwowar..

  7. pierwsza warka zabutelkowana.

    fajna zabawa.

    a tak na serio to Greta to wredna koleżanka

  8. ok, piwo odfermentowało do 1blg...czyli co, mozna butelkowac spokojnie?

  9. jakie drozdze do tripela??? bo dostałęm w zestawie suche a podobno do tripela to tylko płenne...o co to chodzi?

  10. młode piwo jak na razie jest zajebiste...a wszystkim mondralą którzy pisali o alkoholu miodzie i jablkach napisze tyle::brawo:

     

    1. deep floyd

      deep floyd

      tak mi pisali ze myslalem ze wyleje te piwo juz przed fermentacja...

       

  11. nie jest zle...damy rade z ta pierwsza warka

  12. uwarzona pierwsz wymarzona warka, jestem zly, duzo bledów popełniłem ale to nic: koszt brzeczki 70zl, koszt miesiecznego fryzjera dla zony 180zl... :)

  13. uwarzona pierwsz wymarzona warka, jestem zly, duzo bledów popełniłem ale to nic: koszt brzeczki 70zl

  14. czy jezeli kupilem zestaw brewkit pale ale i dodam do niego chmielu bedzie z niego ipaczy aipa?

    1. Show previous comments  1 more
    2. deep floyd

      deep floyd

      dzieki, tylko które to blg w tabeli? a blg poczatkowe mi wyszło 10, planuje dodac 30gr cascade i 30 gr equinox, wystarczy na aipa?

    3. zasada

      zasada

      10 blg to OG 1.040

×
×
  • Create New...