Jump to content

ili

Members
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About ili

  • Birthday 10/12/1983

Piwowarstwo

  • Nazwa browaru
    BROWAR DOMOWY STAG
  • Rok założenia
    2016
  • Liczba warek
    6
  • Miasto
    Piła

Kontakt

  • Imię
    Rafał

Recent Profile Visitors

454 profile views
  1. Witam. Mam pytanie dot. licencji Beer Smith 2. Czy można ją przenieść na innego użytkownika? Chodzi mi i o to, że nie chcę już używać tego programu i mogę odsprzedać licencję za tańsze pieniądze :)
  2. Witam. Czy w Poznaniu znajduje sie jakis stacjonarny sklep dla piowowarów?
  3. Ok dziekuje. Nie wiedzialem, że można je dodać z ręki. Myślałem, że tylko z importu dlatego szukałem plików. 😉
  4. Witam. gdzie mogę pobrać plik do beersmith 2? Chodzi mi o dodatki do piwa typu kolendra etc. W zakładce pliki na stronie są same słody i chmiele.
  5. ili

    Witbier

    Nie jest z dupy ponieważ ułożyłeś sobie taką recepturę jak byś nie miał o tym stylu piwa zielonego pojęcia. A te artykuły, które Tobie podesłał kolega będą bardzo przydatne dla Ciebie. Wierz mi
  6. Piwo będzie ok, ja robiłem przy 21 i była fajna belgia. Dzięki
  7. Nie wiem jak to zrobiłem i źle przeczytałem temp. fermentacji tych drożdży i je użyłem. Piwo stoi w temp. 22 stopni (więcej nie mam jak uzyskać). Czy przy takiej temp. może stanąć fermentacja?? Czy po prostu piwo będzie mnie estrowe?
  8. To zamów 25 kg, wtedy będzie mało To juz lepiej zamówić ze 200 kg i pewnie przesyłka będzie za darmo I ja tak samo zrobię jak się wybiorę do Poznania
  9. Ja nie mogłem kupić sobie styropianu na arkusze. Musiałem kupić cały balot za prawie 60 pln brałem 10 albo 15 cm (teraz wiem, że za gruby). Do tego klej do styropianu tez kosztował, najeździłem się po mieście bo szukałem styropianu na arkusze (nigdzie nie chcieli sprzedawać) i wyszło mnie więcej tyle ile napisałem Poza tym to pudło, które jest na zdjęciu jest idealnie na wymiar jak bys chciał zrobić większe to idzie więcej materiału itp. itd. Ja rozumiem, że wszystko zależy od zasobności portfela ale ja jednak wolę dopłacić i miec spokój Pozdro Ja kupowałem w praktiker, generalnie w dużych marketach budowlanych nie ma z tym problemu. Sprawdź jaki jest koszt wysyłki tej skrzyni, bo "to nie są tanie rzeczy Panie" Pytałem też w praktikerze i innych marketach nie chcieli sprzedać albo mieli za male rozmiary. Mówisz, że aż tak drogo??
  10. Ja nie mogłem kupić sobie styropianu na arkusze. Musiałem kupić cały balot za prawie 60 pln brałem 10 albo 15 cm (teraz wiem, że za gruby). Do tego klej do styropianu tez kosztował, najeździłem się po mieście bo szukałem styropianu na arkusze (nigdzie nie chcieli sprzedawać) i wyszło mnie więcej tyle ile napisałem Poza tym to pudło, które jest na zdjęciu jest idealnie na wymiar jak bys chciał zrobić większe to idzie więcej materiału itp. itd. Ja rozumiem, że wszystko zależy od zasobności portfela ale ja jednak wolę dopłacić i miec spokój Pozdro
  11. Nawet za 5 kg chcą 30 pln. Dużo
  12. Ile kasy Cie to wyniosło?? Ja też zrobiłem własny i głupi byłem bo dałem za to 75 PLN a mogłem kupić gotowy zajebiście zrobiony i większy z dopasowana pokrywą. o tutaj http://www.styromax.com.pl/
  13. Nie opłaca się kupować stalgast. Ja kupilem taki jak kolega wyżej i jest git. Temperaturę przy zacieraniu trzyma całą godz s nawet wiecej
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.