Skocz do zawartości

lookasoo

Members
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

O lookasoo

  • Urodziny 22 Lipiec

Piwowarstwo

  • Nazwa browaru
    Browar Domowy Rojber
  • Rok założenia
    2015
  • Liczba warek
    20+
  • Miasto
    Kiełczów

Kontakt

  • Imię
    Łukasz
  • Strona www
    http://www.bhp-prolity.pl

Ostatnie wizyty

265 wyświetleń profilu
  1. Piwny depozyt - Wrocław

    Alison - Mandarina Bavaria + Citra Pale Ale 14 blg 40 IBU 58 ABV Etykieta naklejana z nazwą piwa i parametrami końcowymi. Brak info o datach warzenia i rozlewu oraz składzie. Aromat: Lekko słodowe (bardzo kojarzące mi się ze słodem pilzneńskiem - był użyty?), brak chmielowych aromatów. Wygląd: Bardzo wysoka piana, jasna, drobno i średniopęcherzykowa, wysoka, bo piwo mocno przegazowane. Barwa - piwo ciemno złote, bardzo klarowne - bardzo mi się podoba. Bardzo ładnie prezentuje się w szkle (oczywiście jak juz trochę opadnie piana ;)) Smak: Piwo lekko kwaskowe - zakładam, że od Citry. Bardzo odpowiada mi goryczka. Goryczka średnio wysoka do wysokiej, niezalegająca, przyjemna. Tutaj też pojawia się charakterystyczny posmak słodu pilzeńskiego - ale nie jest to pilsowy diacetyl. Podsumowanie: Piwo bardzo przyjemnie się pije. Szkoda tylko wysycenia (przeszkadzało tylko na początku) ale reszta bardzo fajna. Z wielką przyjemnością wypiłem do końca. W butelce zostało niewiele osadu, więc zakładam, że było na cichej ale chyba bez dochmielania? Gratulacje uwarzenia i dzięki za możliwość spróbowania.
  2. Piwny depozyt - Wrocław

    siemka, to pierwsze skojarzenie niezły ubaw, niestety nie znam tego kremu, ale dzięki za takie porównanie! Cieszę się, że zaskoczyło smakiem, mnie również. Bardzo fajnie, że smakowało - bo to własnie pijalność uważam za najważniejszą cechę piwa. Co do imbirowego, to trochę starsze piwo. goryczki zdecydowanie za mało, bo założenie było takie, że to imbir dużo odda ostrzejszych posmaków. Naczytałem się na forum (bo to moje pierwsze imbirowe), że maks to 120g imbiru na 20l warkę. No i tak dałem. Oczywiście jak to z wiedzą forum - dziel przez 2 a z tego co zostanie 70% olej. Ostatecznie wyszło pijalne piwko, które zdecydowanie posmakowało płci pięknej. Co do uwagi do dosładzaniu - nie było dosładzane (bardziej celuję tutaj w nuty utlenienia, które mogły pójść w kierunku miodowym). Cieszę się, że również i to piwko smakowało pozdrawiam
  3. Oczywiście jest to prawda, ale najważniejszy powód to taki, ze zasada dezynfekuje zabrudzenia organiczne, a kwas nieorganiczne (np. osady). A jak ktoś po rozpuszczonym Krecie używa starsanu to już w ogóle ma pewność czystości i się nie narobi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  4. Piwny depozyt - Wrocław

    Fickowy Browar Domowy - Nocna Zmiana - Weizenbock 16,6 blg 7% Etykieta drukowana, za duża. Brak info o składzie. Data warzenia: 10-10-2017 Aromat: kwaśny chlebowy, utleniony Wygląd: Klarowne, ciemnobrunatne. Wysoka piana bo piwo mocno przegazowane, tuż po otwarciu chciało wyjść Smak: dominują posmaki utlenione i chlebowe. Generalnie chyba trochę taki nudny styl więc nie ma co pisać Dzięki za możliwość spróbowania.
  5. Piwny depozyt - Wrocław

    Browar Tauruss - Brown Ale 14,5 blg 6% IBU: 25 Etykieta poprawna z kodem QR. Data warzenia: 04.11.2017 Data rozlewu: 25.11.2017 Po zeskanowaniu kodu przechodzimy na stronę forum z informacjami szczegółowymi o piwie. Jak się okazuje warka podstawowa podzielona została na 2 - bazowa i christmas. Degustowana wersja podstawowa. Do tego momentu super. Niestety piwo wyszło z butelki (było odstane i schłodzone). Ciemne piwo, mocno zmętnione przez gushing. Większość aromatów poszła w pianę. Brak posmaków od amerykańskich chmieli pomimo użycia 3 różnych. Dzięki za możliwość spróbowania.
  6. Piwny depozyt - Wrocław

    Browar Przepona & Browar Pixie Dixie - Brown Porter 12,4 blg 4,6% Etykieta pisana ręcznie Data rozlewu: 31-10-2017 Składniki: Słody: pale ale, pszeniczny, brown, SpecialW, Midnight Wheat. Chmiel: Admiral UK. Drożdże: Scottish Ale Aromat: palone - ten aromat dominuje zdecydowanie, poza tym trochę czekolady. Wygląd: Wysoka piana, kremowa, drobno pęcherzykowa, czapa piany cały czas utrzymuje się na piwie, wyraźny leising. Barwa piwa brunatna z rubinowymi refleksami, piwo klarowne. Smak: dominują posmaki palone ale również można wychwycić trawiastość od chmielu. Goryczka średnio-niska. Niskie wysycenie, dość wodniste pomimo odfermentowania z 12,4 blg do 4,6% (fermentacja musiała zatrzymać się koło 3,5 blg) ale pijalne. Podsumowanie: Piwo przyjemnie się pije, nie zapycha. ładnie prezentuje się w szkle. Gratulacje uwarzenia i dzięki za możliwość spróbowania.
  7. Piwny depozyt - Wrocław

    Browar Skajo - American IPA 14 blg 65 IBU Etykieta minimalistyczna, ciekawa, podoba mi się Brak info o datach warzenia i rozlewu Składniki: Słody: pale ale, pszeniczny, carabelge, jęczmień palony. Chmiele: chinook, centennial, simcoe. Drożdże: US-05 Aromat: mocne aromaty żywiczne, lekko cytrusowe, przyjemne. Wygląd: Wysoka piana, jasna, drobno i średniopęcherzykowa, długo utrzymuje się po czym opada do cienkiej warstwy i utrzymuje się do końca. mocny leising. Barwa piwa ciemno bursztynowa, brunatna, piwo klarowne. Smak: dominują posmaki chmielowe podobnie jak w aromacie żywiczne, lekko cytrusowe. Goryczka średnio wysoka, niezalegająca, przyjemna. Alkohol fajnie schowany. Piwo na pewno nie jest karmelowe, słodowe ani utlenione. niskie wysycenie, fajnie ułożone. pijalne. Podsumowanie: Piwo bardzo przyjemnie się pije, Proponuję zrobić kolejne z większym balingiem bo 14 to tak chyba przy dolnej granicy, Gratulacje uwarzenia i dzięki za możliwość spróbowania.
  8. Piwny depozyt - Wrocław

    Pils niemiecki - Dzieci, Plis! 13,5 blg 5,5% Vol warzone 03.12.2017 rozlew 07.01.2018 Etykieta z dość ładnym motywem aczkolwiek zdecydowanie za duża. Brak info o składnikach. Aromat: zdecydowanie słodowy, czysty, brak aromatów chmielowych. Wygląd: Wysoka piana, jasna, średniopęcherzykowa, opada do cienkiej warstwy i utrzymuje się do końca. Barwa piwa jasno bursztynowa, piwo mętne (nie wiem czy było choć trochę lagerowane?) Smak: słodowe, bez goryczki, niestety nie jest wytrawne, nie czuć chmielu, Tekstura: Nagazowanie niskie, dość pełne (wysoki baling 13,5), uważam, że powinno dofermentować, Podsumowanie: Piwo bardzo przyjemnie się pije, bo nie dominuje żaden nieprzyjemny, niepożądany albo przegięty w którymś kierunku element. Pils niemiecki to to nie jest ale sama zabawa z warzeniem lagerów daje dużo frajdy Ciekawi mnie fermentacja. Gratulacje uwarzenia i dzięki za możliwość spróbowania.
  9. Piwny depozyt - Wrocław

    siema! Byłem i zabrałem: Browar Tauruss - Brown Ale Pils niemiecki - Dzieci, Plis! Browar Skajo - AIPA Weizenbock - Nocna zmiana Alison - Mandarina Bavaria + Citra Pale Ale Browar Przepona & Browar Pixie Dixie - Brown Porter Zostawiłem: Rojber - Pożarowy Pils Rojber - Złamane ALE Rojber - Imbirowe Rojber - Cydr wytrawny Rojber - grillowe ALE Rojber - Na trawce Aktualny stan depozytu: Browar Tauruss - Brown Ale Pils niemiecki - Dzieci, Plis! Browar Domowy Stefkowy Dzwoniec - APA Browar Przepona & Browar Pixie Dixie - Rye-Wheat APA Browar Przepona & Browar Pixie Dixie - American All Wheat Browar Przepona & Browar Pixie Dixie - "S-04" Wheat Bitter Browar Przepona & Browar Pixie Dixie - "Empire Ale" Wheat Bitter Rojber - Pożarowy Pils Rojber - Złamane ALE Rojber - Imbirowe Rojber - Cydr wytrawny Rojber - grillowe ALE Rojber - Na trawce
  10. Ciekawe aukcje na allegro.

    Dodatkowo w coraz większym użyciu petainery Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Dziękuje za odpowiedź Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dzięki za odpowiedź Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Jak stosujesz starsan do butelek? 60 sekund na trzepanie 1 i przelewasz do kolejnej? Przy Warce 25l masz ok 50 butelek - to godzina płukania butelka po butelce. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. lookasoo

  14. Piwny depozyt - Wrocław

    Dzięki za informacje, cieszę się, że smakowało - bo to chyba o to w tym wszystkim chodzi
  15. Piwny depozyt - Wrocław

    Allison - IIPA Brak etykiety Po otwarciu butelki wyraźne cytrusy, czysty fajny świeży aromat. Po przelaniu piwo nieprzejrzyste, barwa ciemno-miedziana. Piana jasna, kremowa, drobno pęcherzykowa. W smaku na pierwszy plan wychodzą cytrusy, mocny grejpfrut. Goryczka przyjemnie zalegająca, fajnie balansuje słodowość. Jest bardzo pijalne, smaczne. Aromat i goryczka wyczuwalne do samego końca. Jestem w stanie nazwać sesyjnym IIPA Strzelam że baling celowany w dolnej granicy stylu. Generalnie bardzo fajne piwo.
×