Skocz do zawartości
AgaL

Wyszynk piwa z kegów - prośba o kontakt

Rekomendowane odpowiedzi

Może i piwo warzyć umiem, ale nie znam się kompletnie na kegowaniu i wyszynku z kegów.

Proszę więc o kontakt na PW kogoś kto poradzi mi przy doborze sprzętu do wyszynku - schładzarki, kolumny pojedyncze i wielokranowe, rollbary, itp.

Dzięki z góry, Aga

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

A dlaczego na PW, tutaj Wszyscy się uczymy i chętnie wgłębimy wiedzę. Ja zamierzam połowę dać w butelki, a resztę w KEG.

:cool:

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Ago, jakich kegów chcesz używać? Sprzęt nowy/używany? Użytek w domu/w Ursa?

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

No właśnie określ na co ma być przeznaczony sprzęt bo jeżeli do domu to w moich zapiskach masz napisane co i jak z sprzętem do pepsi kegów, jeżeli chodzi o inny sprzęt czyli normalne kegi do nalewania ich jest potrzebna maszyna, albo rozkręcenie głowicy co jest już kłopotliwe ;)

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

normalne kegi do nalewania ich jest potrzebna maszyna, albo rozkręcenie głowicy co jest już kłopotliwe

e tam wystarczy odpowiednio dostosowana głowica.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Potrzebna jest beczka, głowica, weżyki, butla CO2, reduktor, schładzarka, kran i zimna piwnica na trzymanie tej beczki. sprzęt można kupić na allegro.

Edytowane przez jacer

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Myślę, że Aga będzie robić wyszynk bezpośrednio ze zbiorników wyszynkowych, więc i schładzarka nie będzie potrzebna.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Myślę, że Aga będzie robić wyszynk bezpośrednio ze zbiorników wyszynkowych, więc i schładzarka nie będzie potrzebna.

No właśnie, że z kegów będę robić.

Udostępnij tę odpowiedź

Odnośnik do odpowiedzi

Możesz też spróbować UBC zapytać. W Polsce siedzibę mają we Wrocławiu. Kolega mówił, że mają dobre ceny, ale osobiście jeszcze nic u nich nie brałem.