kosiarz 0 Posted February 24, 2013 Witam, piszę do Was, bo po czytaniu watkum na waszym forum, wydaje się ono odpowiednie. Nie mam żadnego doświadczenia w temacie piwa (oprócz spożywania of course), o czym pewnie świadczy mało profesjonalny wpis w temacie. Zostałem niedawno szczęśliwym posiadaczem mieszkania, które posiada fascynującą wnękę w kształcie prostokąta o wymiarach 40x36 cm. Wnęka jest *** nie do ruszenia w związku z szybami wentylacyjnymi i innymi bzdurami architektonicznymi. Mozna tam zrobić półeczki na gromadniki kurzu, zwane kurtuazyjnie ozdobami, ale pomyślałem że zrobię tam sobie dystrybutor do piwa. To co sobie wymyśliłem to: a) Keg cornelius 19l - standardowy keg nie wejdzie b) osprzęt do rollbarów - tutaj jeszcze pływam jak to połączyć. c) jakiś stylowy nalewk np: o takie coś - pogadać z nimi Mam parę wątpliwości: 1) ma to sens w szczególności czy da się to połączyć i używać ? 2) Jak to połączyć - tutaj się gubię, potrzebuję 2 szybkozłączek kroćce i ..... ?? 3) Skąd browar - wiem że panowie sobie sami ważycie - z tym poczekam aż będę miał możliwości przestrzenne. Na razie muszę mieć gdzie napełniać, czy można gdzies kupić pełne takie piwo? A i jak nie ta grupa to przepraszam i milo by było poznac namiar na tą grupę. kosiarz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Qxa 57 1 Items Posted February 24, 2013 (edited) Jane że można tylko pozostaje kwestia chłodzenia. Jak zmieścisz tam chłodziarkę albo coś co ochłodzi kega pomysł wydaje się trafiony. Cała instalacja jest prosta: keg, reduktor, złączki john guest, wąż piwny 3/8'', kran, butla co2. Poza tym będziesz się musiał zaopatrywać w dobre piwo u domowych piwowarów. Nie słyszałem żeby koncerny ładowały te swoje popłuczyny do corneliusów. Doskonale każdy zdaje sobie sprawę że nie wolno. Ale przecież nie musisz kupować piwa. Możesz je dostać, a kupić możesz usługę napełniania kega ;]. hahaha Edited February 24, 2013 by Qxa Quote Share this post Link to post Share on other sites