Jump to content
Sign in to follow this  
janek70

Prośba o przepis

Recommended Posts

Witam jestem początkującym piwowarem. Lubię piwa w stylu dawnego warka strong, ciemne w smaku nie przechmielone i słodko karmelowe. Proszę o jakąs sprawdzoną recepture, lub jaki zestaw wybrac.Pozdrawiam

Witam jestem początkującym piwowarem. Lubię piwa w stylu dawnego warka strong, ciemne w smaku nie przechmielone i słodko karmelowe. Proszę o jakąs sprawdzoną recepture, lub jaki zestaw wybrac.Pozdrawiam

Ja też witam serdecznie. Jakie to jest ciemne w smaku?

Dorota na pewno doradzi

http://www.homebrewing.pl/zestawy-surowcow-c-45.html?osCsid=f8f001dd057ae05da67e526427ba5f62

Witam jestem początkującym piwowarem. Lubię piwa w stylu dawnego warka strong, ciemne, w smaku nie przechmielone i słodko karmelowe. Proszę o jakąs sprawdzoną recepture, lub jaki zestaw wybrac.Pozdrawiam

Ja też witam serdecznie. Jakie to jest ciemne w smaku?

Dorota na pewno doradzi

http://www.homebrewi...67e526427ba5f62

Niewiem co mam więcej napisać prucz tego że chodziło mi o piwo w smaku słodko -karmelowe o barwie bursztynowej.

Nie mam doświadczenia jak sie pisze na forach więc proszę o wyrozumiałość.

Coś na bazie słodu Pale Ale + karmelowy jasny +Chmiel na goryczkę trochę na aromat+ drożdże dolnej fermentacji a na pewno wyjdzie fajne :)

Spróbuj z BA zestawu Dortmunder tylko sypnij tam trochę tego karmelowego jasnego :)

ok dzięki za linki ale dlamnie to czarna magia nie wiem które mam wybrać nieznam się na stylach, może jakas receptura dodam że to ma być górna fermentacja, na dolną nie mam warunków.

Coś na bazie słodu Pale Ale + karmelowy jasny +Chmiel na goryczkę trochę na aromat+ drożdże dolnej fermentacji a na pewno wyjdzie fajne :)

Spróbuj z BA zestawu Dortmunder tylko sypnij tam trochę tego karmelowego jasnego :)

ok dzięki tylko nie napisałem że to ma być piwo górnej fermantacji przepraszam