marcin_l85 43 Posted November 3, 2012 Cześć wszystkim!!! Jako że zawsze byłem wyczulony na nieświeze piwo, postanowiłem nawarzyć sobie piwa:)) Zestaw startowy już zamówiony, co prawda na start będzie Brewkit ale z czasem napewno dojdę do "prawinnego warzenia". Jeśli chodzi o moją osobę to mam na imie Marcin, mam 27 lat, mieszkam w Ostrówku k/Wołomina, z wykształcenia i z zawodu jestem elektrykiem oraz studiuję budownictwo. Liczę, że załapię bakcyla i nie będę musiał już ganiać do spożywczaka po browarka:))))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
lkulos 29 1 Items Posted November 3, 2012 witaj i samych dobrych warek Quote Share this post Link to post Share on other sites
ciafu1 2 1 Items Posted November 4, 2012 Hej, jak zaczniesz zacierać to już nic nie będzie takie jak kiedyś Quote Share this post Link to post Share on other sites
Afghan 27 1 Items Posted November 4, 2012 Witam i życzę sukcesów w piwowarzeniu :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kamilo 36 1 Items Posted November 4, 2012 Piwodzenia kolego! Quote Share this post Link to post Share on other sites
krzyncio 0 Posted November 4, 2012 Udanych warek! Quote Share this post Link to post Share on other sites
marcin_l85 43 Posted November 4, 2012 Dziękuję za miłe słowa. Czy jest ktoś z moich stron poza kolegą Zgoda:)))) Quote Share this post Link to post Share on other sites
GBLS 1 Posted November 5, 2012 Witaj. Bakcyla załapiesz napewno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dario63 4 1 Items Posted November 5, 2012 Witaj ! Samych udanych warek życzę Quote Share this post Link to post Share on other sites