Jump to content
mcpol1

Kto poleci prosty program graficzny

Recommended Posts

Jak wyżej. Jestem w temacie grafiki kompletnym dyletantem i nie ukrywam od jakiegoś czasu na skutek prób rozpracowywania kolejnych programów graficznych kompletnie pozbawiony do nich cierpliwości (proszę się nie śmiać). Potrzebuję coś prostego. Doradźcie proszę.

Edited by mcpol1

Gimp, z racji używania w pracy corela, doprowadza mnie do szału. W sumie w corelu biegły nie jestem, w życiu nie przeczytałem żadnego poradnika, nie kończyłem żadnego kursu, ale coś tam daję radę robić, np.

logo_kzr.jpg oraz KZR_Naklo.jpg

Gimp jest godny polecenia dla początkujących ( którym sam jestem). Jest strona gimpuj.pl gdzie są gotowe instruktaże jak uzyskać zamierzony efekt coś się także znajdzie na youtube.

A do jakiej grafiki. Bitmapowej, czy wektorowej ? Co chcesz tworzyć ?

Oczywiście etykiety no i pracuje nad Logo. Już z tej desperacji chwyciłem za kredki syna :D

Gimp jest godny polecenia dla początkujących ( którym sam jestem). Jest strona gimpuj.pl gdzie są gotowe instruktaże jak uzyskać zamierzony efekt coś się także znajdzie na youtube.

Hmmm gimpa kiedyś miałem ale nie pamiętam czy coś na nim zwojowałem. Zaraz ściągnę.

Jeżeli etykiety które później chciałbyś drukować, to polecałbym jednak grafikę wektorową. Tylko tutaj nie jestem w temacie, jeśli chodzi o darmowe rozwiązania.

Jeżeli etykiety które później chciałbyś drukować, to polecałbym jednak grafikę wektorową. Tylko tutaj nie jestem w temacie, jeśli chodzi o darmowe rozwiązania.

Do druku nadają się projekty tworzone tak i wektorowo (corel, ilustrator) jak i rastrowe (photoshop, gimp) jednak faktycznie to programy do grafiki wektorowej najbardziej nadają się do tworzenia efektownych ilustracji, np etykiet o piwa, w photoshopie i gimpie też takie stworzysz jednak są to programy stricte przeznaczone do obróbki fotografii.