Jump to content
Sign in to follow this  
Jarzyn_waleczny

Powitać

Recommended Posts

Witam kolegów i koleżanki Piwowarów

Na imię mam Krzysiek mam 23 lata, mieszkam pod Bydgoszczą studiuję w Toruniu.

Zdarzyło mi się w życiu zrobić kilka win.

Piwowarstwem zainteresowałem się jakieś 1,5 miesiąca temu nie pamiętam już w jakich okolicznościach, przyswoiłem więc trochę teorii a w ramach praktyki zamówiłem ostatnio z CP zestaw startowy Puch mistrz Pro (teraz trochę żałuje) i paczkę glukozy (zacieranie w warunkach akademika to raczej ciężka sprawa).

Tak z ciekawości czego zapomniałem dokupić?

Życzcie mi powodzenia...

Witamy. Na pierwszy rzut oka to chyba w zestawie nie ma wężyka do dekantacji. Nigdy nie robiłem z brewkita, ale ci co robili piszą, że przy brewkitach cichej nie robili także wężyk póki co byłby ci nie potrzebny ale jakbyś chciał robić cichą to wężyk możesz w motoryzacyjnym kupić. Życzę powodzenie w piwowarzeniu :)

Cześć!

Tak z ciekawości czego zapomniałem dokupić?

Wydaje się że wszystko masz do uwarzenia pierwszego piwa!

zacieranie w warunkach akademika to raczej ciężka sprawa

Zależy od organizacji. Zrób pierwsze z puchy to pewnie znajdzie się miejsce na kolejne eksperymenty w 'celach naukowych' i wierny fanklub piwoszy-amatorów :D - przynajmniej o puste butelki nie będzie trudno. Moja rada: wychować brać studencką od samego początku to nie będzie problemu ze żmudnym myciem brudnych flaszek :)

Wężyk mam, co prawda służy mi do wina ma dość dużą średnice i jest starszy ode mnie :)

O butelki też się nie martwię mam ok. 40 w szafce i chyba drugie tyle w domu.

A co do fanklubu to już się kilku "pomagierów" zadeklarowało.