Skocz do zawartości

Sklepy internetowe


Rekomendowane odpowiedzi

... zmawiamy na przemian w CP i BA i nigdy nie ma problemu z dostawą wszystko zapakowane okey...

Tylko czekać upustów za rekomendację!

... :)

 

Ed: tak przy okazji - kolejnego adepta zachęcam do skorzystania z jednego z tych sklepów. Może warto pomyśleć o programie lojalnościowo/poleceniowym - Marusiu (+spółka) i Zdroju. :)

Edytowane przez rubezahl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety' date=' musicie zainwestować w lepsze opakowania. Paczka po rozpakowaniu wygląda tak:

http://dl.dropbox.com/u/4235014/sklep.jpg[/quote']

Kupowałem do tej pory w trzech sklepach i w każdym miałem taką awarię, tak firmy kurierskie obchodzą się z przesyłkami. Ostatnio miałem pomieszany pilzeński z kramelowym ciemnym, część przebrałem a reszta mixu poszła do gara.

Następnym razem kup więcej, żeby nie było luzu w pudle to może nie rozwalą :)

Słody zamawiam od kilku lat i jeszcze nigdy nie rozerwały się worki w kartonie ( bywało że karton wyglądał jak po wypadku :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No co mogę powiedzieć. Paczka spakowana była według mnie tak że nie powinno się rozpaść. Pakowane są nie przeze mnie i nie u mnie. Tak jak było wcześniej napisane kurierzy nie przejmują się paczkami są rzucane kopane a niejednokrotne otwierane i pakowane na nowo. Taki woreczek nie wytrzyma tego jak się go mocniej uderzy. Paczka może zostać uszkodzona nawet jakbym wysłał ją na palecie wystarczy że ktoś na nią wejdzie. Postaram się pakować je póki co w jeszcze jakieś dodatkowe opakowanie bo tu macie rację że jeśli wysypią się dwa różne słody to jak je oddzielić. Byłbym bardzo wdzięczny gdyby podobne informacje np o tym że coś jest źle robione trafiały na mojego maila wtedy na pewno da się coś zmienić. Inne sklepy trochę już istnieją i mają nieco wprawy. Myślę że i ja wprawię się po pewnym czasie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pekulak tak ze swojego doświadczenia dodam, że jak zapakujesz paczkę i potrząśniesz to nie ma prawa nic latać - jak wypełnisz wolne miejsca np. zwitkami streczu, papieru czy chociażby kartonu to już jest połowa sukcesu :smilies: Bardzo często rozpakowujemy paczki pakowane przez producenta żeby właśnie to pakowanie poprawić ale to inna branża i bez tego to były by same zwroty.

 

edit: nie jestem kurierem :lol:

Edytowane przez Pastaga
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy słód zapakować do grubszego worka to nie pęknie. Sklepy, które oszczędzają na tanich, cienkich workach, mają problemy.

 

U tych co sprzedają w cienkich nie kupuję, bo już raz miałem rozsypane wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio kupowałem w HB, BA i Piwodzieju. Z tych trzech najszybszy był HB, paczka przyszła w całości i do tego na drugi dzień, drugi był BA, trwało to trochę dłużej ale za to pakowanie jest profesionalne. Najdłużej paczka szła z Piwodzieja, nie dość że towar przyszedł po 1,5 tyg od wpłaty, to jeszcze pakują słód w takie dziadosko cienkie worki, że masakra :rolleyes: Dobrze, że słody specjalne kupuję tylko raz w roku, za to pilzneński, monach, czy pszeniczny kupuję u producenta, a tam worki są solidne :smilies::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja,rubezahl i akebes zmawiamy na przemian w CP i BA i nigdy nie ma problemu z dostawą wszystko zapakowane okey.

Nie żebym faworyzował te sklepy po prostu dobrze zapakowana paczka i tyle.

A widzisz, dla odmiany mi przy dwóch samodzielnych zamówieniach dwa razy jeden z 5kg worków strzelił (BA). Jako że wszystko odzyskane, awantury nie robiłem :smilies:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to większa odpowiedzialność na lokalnych kurierów spada, do mnie paczki z GLS przychodziły jakby z gardła psu wyjęte.

Kiedy zacząłem zaznaczać OPEK wszystko jest cacy.

Ostatnio w jednej firmie z "lab'em" zamawiałem kolby 5000ml dwa razy wysyłali Kolporterem i dwa razy przesyłka nie docierała do mnie, tylko z sortowni dzwonili że uszkodzona :) Paczka miała status szczególny - Ostrożnie szkło czy cos takiego.

Za trzecim razem zamówiłem swojego kuriera UPS - paczka zwykła i dotarło wszystko w całości, bez żadnej straty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie warto też robić/zamawiać wysyłki w piątek. Paczka trafi na magazyn i tu kolejne spostrzeżenie jest takie, że pobyt na magazynie przesyłce nie służy :) Lepiej już wstrzymać się z wysyłką/zamówieniem do poniedziałku czy jakiegokolwiek dnia nie przedzielonego dniem wolnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie warto też robić/zamawiać wysyłki w piątek. Paczka trafi na magazyn i tu kolejne spostrzeżenie jest takie, że pobyt na magazynie przesyłce nie służy :) Lepiej już wstrzymać się z wysyłką/zamówieniem do poniedziałku czy jakiegokolwiek dnia nie przedzielonego dniem wolnym.

Na termin wysyłki to raczej wpływu nie mamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już zależy od podejścia sklepu - przecież najczęściej przy zamówieniu jest formatka, w której można wpisać dodatkowe uwagi. Nie widzę też problemu skrobnąć maila do sprzedawcy z prośbą wysyłki konkretnego dnia. Ponadto przed zamówieniem można upewnić się czy towar jest na stanie magazynowym sklepu i kiedy będzie zrealizowana wysyłka. U żony w sklepie takie coś jest powszechne i nie robimy z tym najmniejszych problemów. Wielu klientom pasuje konkretny dzień odbioru (np. w innym dniu kurier nikogo nie zastanie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już zależy od podejścia sklepu - przecież najczęściej przy zamówieniu jest formatka, w której można wpisać dodatkowe uwagi. Nie widzę też problemu skrobnąć maila do sprzedawcy z prośbą wysyłki konkretnego dnia. Ponadto przed zamówieniem można upewnić się czy towar jest na stanie magazynowym sklepu i kiedy będzie zrealizowana wysyłka. U żony w sklepie takie coś jest powszechne i nie robimy z tym najmniejszych problemów. Wielu klientom pasuje konkretny dzień odbioru (np. w innym dniu kurier nikogo nie zastanie).

Jasne, wyżej masz przykłady termin realizacji do 5 dni, wysyłka po 10 dniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To już zależy od podejścia sklepu - przecież najczęściej przy zamówieniu jest formatka' date=' w której można wpisać dodatkowe uwagi. Nie widzę też problemu skrobnąć maila do sprzedawcy z prośbą wysyłki konkretnego dnia. Ponadto przed zamówieniem można upewnić się czy towar jest na stanie magazynowym sklepu i kiedy będzie zrealizowana wysyłka. U żony w sklepie takie coś jest powszechne i nie robimy z tym najmniejszych problemów. Wielu klientom pasuje konkretny dzień odbioru (np. w innym dniu kurier nikogo nie zastanie).[/quote']

Jasne, wyżej masz przykłady termin realizacji do 5 dni, wysyłka po 10 dniach.

Dlatego tak jak pisałem, zależy wiele od podejścia sklepu do klienta. Osobiście nie wyobrażam sobie żeby nie uzgodnić z klientem dłuższego terminu oczekiwania (czy w ogóle zechce czekać) na zamówiony towar niż jest to w opisie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sklepy, sklepy, sklepy...każdy jest inny, ale warto robić zakupy i robić swoje hobby. A, że każdy jest inny to możemy wybrać najlepszy dla siebie.

Szkoda tylko, że w żadnym nie możemy zrobić zakupy w pełni i kupujemy po trochu w każdym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze się zastanawiam dlaczego terminy oczekiwania w sklepach piwowarskich są tak długie. Dla mnie są to artykuły "pierwszej piwowarskiej potrzeby". Słody - drożdże - kapsle. Powinny być dostępne od ręki. Dziś mija pięć dni jak puściłem przelew za zakupy do browamatora. I weekend bez warzenia. A poniedziałek pewnie mają wolny ;(.

A ja chcę towaru !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi ostatnio o dziwo rekordowo szybko przysłali z BA, zamówienie w niedzielę późnym wieczorem więc dostali w poniedziałek rano, a w środę paczka była już u mnie w domu :) Mam nadzieję że wejdzie im to w krew :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to większa odpowiedzialność na lokalnych kurierów spada, do mnie paczki z GLS przychodziły jakby z gardła psu wyjęte.

Ostatnio w jednej firmie z "lab'em" zamawiałem kolby 5000ml dwa razy wysyłali Kolporterem i dwa razy przesyłka nie docierała do mnie, tylko z sortowni dzwonili że uszkodzona :) Paczka miała status szczególny - Ostrożnie szkło czy cos takiego.

Krzysiu przez KOL......a to ty nigdy nie zamawiaj, tam też są piwowarzy i paczki mogą nie dotrzeć :)

Edytowane przez zibi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zawsze się zastanawiam dlaczego terminy oczekiwania w sklepach piwowarskich są tak długie. Dla mnie są to artykuły "pierwszej piwowarskiej potrzeby". Słody - drożdże - kapsle. Powinny być dostępne od ręki. Dziś mija pięć dni jak puściłem przelew za zakupy do browamatora. I weekend bez warzenia. A poniedziałek pewnie mają wolny ;(.

A ja chcę towaru !!!

tu na wschodzie polski wszystko się dzieje 2 razy wolniej,więc trza czekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.