Jump to content
Sign in to follow this  
Acia

Prośba o pomoc - wypełnienie ankiety na temat piwa :)

Recommended Posts

Witam!

Studiuję na Uniwersytecie Szczecińskim i właśnie jestem w trakcie pisania pracy magisterskiej. Mój temat odbiega troszkę od standardowych tematów prac pisanych na moim kierunku czyli turystyce i rekreacii. Mianowicie brzmi on "Browar i marka Bosman jako produkt turystyczny Szczecina". Do pracy opracowano ankietę na temat Bosmana. I tu właśnie kieruję swoją prośbę do Państwę o wypełnienie jej w miarę możliwości, czasu i ochoty ;)

Link do ankiety:

http://www.ankietka.pl/ankieta/55282/rozpoznawalnosc-popularnosc-i-skojarzalnosc-marki-bosman.html

Będę bardzo wdzięczna za pomoc :)

ech... kolejna ankieta o piwie ograniczająca ten temat tylko i wyłącznie to "koncernówek". Mimo to wypełniłem, choć chyba moje odpowiedzi będą odstawać dość mocno od "normy" ;)

A ja jakoś nie lubię osób, które rejestrują się po to, by prosić o wypełnienie ankiety...

A ciekawe jest to, że 168 osób deklaruje wyższe wykształcenie, a jednocześnie 123 są uczniami/studentami (na 250 ankietowanych).

Jak głosi stara prawda:

Są trzy rodzaje kłamstwa:

- kłamstwo

- bezczelne kłamstwo

- statystyka

Coelian czy ja dobrze pamiętam, czy w Cieszynie był kiedyś pub Bosmana ?

Kurczę.... zastanawiam się.... coś mi świta...

EDIT. Nie był to kiedyś "CAMEL" ?? Róg Kronprinzessin Stephaniestraße (Głęboka) i Landhausgasse (Sejmowa)?

:)

Edited by coelian

A ciekawe jest to, że 168 osób deklaruje wyższe wykształcenie, a jednocześnie 123 są uczniami/studentami (na 250 ankietowanych).

Jak głosi stara prawda:

Nie widze problemu. Jeśli ktoś ma licenciat, albo inżyniera i robi magistra to będzie się zaliczać do tej grupy. Po drugie tak jak ja, mam jednego inż z polski teraz robie drugiego w uk.

Jak głosi stara prawda:

Są trzy rodzaje kłamstwa:

- kłamstwo

- bezczelne kłamstwo

- statystyka