Skocz do zawartości

jaki taboret i kapslownica


bartekiaga1

Rekomendowane odpowiedzi

Termopara i zapalarka myślę że się przydadzą... Termopara odetnie gaz jak płomień zgaśnie więc np. jak brzeczka wykipi i zagasi płomień to nie urządzisz sobie w pomieszczeniu komory gazowej,a zapalarka myślę pomoże oszczędzić owłosienie rąk. :P Co do stołowych kapslownic nie mam doświadczenia ale przymierzam się do kupne Heavy Duty myślę że jest bardziej uniwersalna (ma mechanizm śrubowy więc nie trzeba jej przestawiać za każdym razem jak masz butelkę innej wysokości). Ale ogólnie wszystko zależy od finansów jakie chcesz przeznaczyć na sprzęt.

Edytowane przez Marmur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm co do taboretu to myślę, że to tylko kwestia finansowa i wygody, a więc zależy od Ciebie co wolisz. Ja jadę na najprostszym taborecie, bez dodatków żadnych i powiem szczerze, że nie mam żadnych problemów z owłosieniem ani gaśnięciem palnika. Bez dwóch zdań termopara i zapalarka to przydatny dodatek, ale nie niezbędny.

Co do kapslownicy się nie wypowiadam, bo stołowej się jeszcze nie dorobiłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grifo daje radę. Chociaż lepiej jakby się wypowiedział ktoś, kto dłużej używa, bo ja zakapslowałem na razie raptem 8 warek.

Mam Grifo i przy niej już pozostanę, zakup ręcznej to dla mnie zmarnowane pieniądze. Heavy ma kolega i znam jej konstrukcję i działanie, niemniej Grifo bardziej mi pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kapslownicę mam własnej produkcji i spisuje się znakomicie.

Taboret ma termoparę ,ale jest bez zapalarki i to jest jego feler :P (wtedy w sklepie tylko taki był)

Obecnie kupiłbym z zapalarka .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja kupiłem bez zapalarki bo taki miałem do odbioru we warszawie i jakoś bardzo nie żałuję. Mam długą zapalniczkę i jak na razie nie miałem opalonych włosów.