Jump to content

Manometr


gibzdeka
 Share

Recommended Posts

Da się:

Ściągasz gumę.

Szukasz z boku wgłębienia pod mały śrubokręt. Podważasz i ściągasz przednią szybkę.

Odkręcasz z tyłu dwie śrubki.

Wyjmujesz mechanizm z tarczą z obudowy.

Przytrzymując wskazówkę obracasz od drugiej strony zębatym wałeczkiem tak aby po zwolnieniu było 0.

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@skybertmajstrowałem w zeszłym tygodniu z dokładnie takim manometrem i taką awarią. Nie znam się na tym, ale z tego co czytałem gdzieś na tajemniczych forach, trzeba bardziej przygiąć taką blaszkę, jakby łącznik, niż przestawiać zębatkę, bo podobno wtedy wyniki byłyby przekłamane. W każdym razie tak zrobiłem i znów pokazuje 0, ale nie sprawdzałem dokładności pomiaru.

Edited by Łachim
Link to comment
Share on other sites

Ja też to miałem i zrobiłem tak jak opisałem. Sprawdzałem z drugim manometrem i jest dobrze.

W jednym z filmów na kanale Keglanda (nie pamiętam już który film) prowadzący o tym wspomina, z tego co pamiętam mówi żeby obrócić ten środkowy wałeczek.

Być może Twój sposób też jest dobry. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.