Jump to content
Sign in to follow this  
Veteran5

Witam z Tychów

Recommended Posts

Witam serdecznie!

Mam na imię Jakub i mieszkam w Tychach. Obecnie studiuję na Politechnice Śląskiej Biotechnologię, a pozatym zajmuję się winiarstwem(z miodosytnictwem i wyrobem nalewek włącznie), uprawą mojej mikro-winniczki(zasadzona w tym roku), oraz bardzo lubię zwiedzać okolicę jeżdżąc na rowerze.

Do zarejestrowania tutaj skłoniła mnie chęć spróbowania sił w amatorskim piwowarstwie. Głównym motywem tego jest niewielka dostępność dobrych piw na naszym rynku, a jeśli już są to drogie.

Gustuję w piwach raczej wytrawnych(słodkie piwo u mnie stanowczo odpada, chyba że chodzi o mocny porter) - bardzo smakują mi angielskie piwa dostępne w niektórych tylko sklepach w cenie ~10zł za butelkę 0,5l; bardzo smakuje mi także Killkenny, oraz Guinness Extra Stout, a także Guinness Draught, który jest moim absolutnym faworytem jeśli chodzi o ciemne piwa(wspaniała piana)... przepraszam stouty.

Piwa domowego jeszcze nie piłem.

Witam,

Gratuluję zajęć. Piwowarstwo to bardziej zaawansowane zajęcie ale bardzo ciekawe.

U Ciebie w okolicy też jest paru piwowarów, ale jeśli nie znasz nikogo to zapraszam do siebie.

i Ja witam :ble: doświadczenia masz podobne a to pewnie cierpliwość wyrobiona, przy wyrobie piwa cenne cechy.

Tak, szczególnie jak zapomnę przelać na cichą fermentację i butelkować ;)

O winie można zapomnieć - nic mu się nie stanie, a pozatym dojrzewa w balonie, podobnie nalewki; z piwem myślę, że może być gorzej...

Dziękuję za miłe przywitanie :)

i Ja witam :) doświadczenia masz podobne a to pewnie cierpliwość wyrobiona' date=' przy wyrobie piwa cenne cechy.[/quote']

Tak, szczególnie jak zapomnę przelać na cichą fermentację i butelkować ;)

O winie można zapomnieć - nic mu się nie stanie, a pozatym dojrzewa w balonie, podobnie nalewki; z piwem myślę, że może być gorzej...

Dziękuję za miłe przywitanie :)

Więcej wiary w siebie :)