Jump to content
Sign in to follow this  
balabon

Cześć, mam plan, co myślicie?

Recommended Posts

Cześć, 

Zaczynam dopiero w temacie warzenia piwa i jestem zielony. Ogarniam za to nieco w temacie robienia stron www. Odwiedziłem kilka stron z opisami, kalkulatorami etc. i większość z nich pamięta chyba lata 2000. Co myślicie o stworzeniu kompleksowej, w pełni darmowej (albo tylko dla forumowiczów) stronki zawierającej kalkulatory (żeby nie bawić się w ściąganie excela), przepisy i warki jak na brewness.com, włącznie z prywatnymi i co tam forum podrzuci jeszcze..? Może macie jakiś inny pomysł na stworzenie czegoś, co byłoby dla Was przydatne, a nie zostało jeszcze zrobione?

Czy odebraliście mój wpis jako spam? Wszystkich na około przywitano, a ja pominięty. ;) Pierwsze "piwo" z brewkita jeszcze poleży 2 tygodnie, ale już da się wypić. Wiem.., brewkit. Dwa kolejne zaplanowane z ekstraktów niechmielonych + chmielenie (polskie Pale Ale i pszeniczne z Esencji Smaku). Nie robię jeszcze, bo za ciepło. Planuję kupić lodówę do fermentacji: Zanussi ZRA40100WA. Co do stworzenia czegoś fajnego dla piwowarów: nadal aktualne. ;)

IMG_20190903_191303.jpg

Edited by balabon

W dniu 8.08.2019 o 19:20, balabon napisał:

Cześć, 

Zaczynam dopiero w temacie warzenia piwa i jestem zielony. Ogarniam za to nieco w temacie robienia stron www. Odwiedziłem kilka stron z opisami, kalkulatorami etc. i większość z nich pamięta chyba lata 2000. Co myślicie o stworzeniu kompleksowej, w pełni darmowej (albo tylko dla forumowiczów) stronki zawierającej kalkulatory (żeby nie bawić się w ściąganie excela), przepisy i warki jak na brewness.com, włącznie z prywatnymi i co tam forum podrzuci jeszcze..? Może macie jakiś inny pomysł na stworzenie czegoś, co byłoby dla Was przydatne, a nie zostało jeszcze zrobione?

Uwarz kilkanaście warek i zobaczysz co jest przydatne

Witaj