Jump to content
Juniorek

Lygi piwowarskie nierdzewne

Recommended Posts

Panowie, jako że jestem taki że lubię majsterkować postanowiłem zrobić sobie łygi piwowarskie z nierdzewki. Wstępnie projekt już mam i zlecam do wycięcia na laserze elementów. Czy ktoś z was byłby na takie chętny? Ceny zakupu przez internet oscylują w granicy około 100zł, myślę że tutaj uda się zamknąć w 50zł. NIe interesuje mnie zarobek, jedynie koszt pochłonięty na materiał i prace lasera, spawanie jest to już moja praca :)

niedlugo zrobię wstępny kosztorys i się okaże jak będzie wyglądać cena :) 

w załączniku zdjęcie obrazujące projekt lygi 

508A0F2C-AB8A-4826-84B7-5703BBAE9F56.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli wszystko pójdzie po mojej myśli, to w tym tygodniu firma otrzyma elementy do wycięcia. Czas realizacji do 2dni roboczych, wiec pewnie w przyszłym tygodniu je odbiorę będę docinać pręty i spawać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj mam zagadkę, powiem tak, mam

plastikowa łyge zakończona łyżeczka stołowa i się nie obraca, ostatnio uległa ona uszkodzeniu na szybko zrobiłem łyge jak w załączniku, również pręt okrągły. Podczas warzenia nic mi się nie obracało, chociaż dobrym pomysłem jest jakos to zakonczyc. Jeżeli ma ktoś jakieś pomysły chętnie posłucham.

 

ps. Nie zwracajcie tylko uwagi ma starannośc, było to na szybko zrobione spawy tez są elektroda wykonane na byle jak. Taka jednorazowa lyga

4DB1BAB4-6BB7-4FAD-B9FC-A24D6D80B9C3.jpeg

Edited by Juniorek

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, Juniorek napisał:

Myśle ze nie będzie stanowić problemu zakończyć łyge u góry w kształcie litery T 

Polecam raczej lulkę lub coś innego obłego. Ostre krawędzie takiej "poprzeczki T" po pewnym czasie mieszania nie są zbyt komfortowe, chyba że końcówki będą zatoczone w półkulę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A te rączki Wam się czasem nie nagrzewają? Domyślam się, że przy krótkim kontakcie nie ma takiej opcji i raczej też nigdy nie zostawiam łygi wewnątrz gara no ale jakby co... :)

 

Druga kwestia, często "zamiatam" warzechą (bodajże 80cm) trzymaną w 3/4 długości ze względu na spory opór przy dużym zacierze. Na pewno przy tym pomaga szeroka "szyjka" warzechy. Może się mylę ale chyba wąski uchwyt będzie mniej komfortowy?

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minut temu, korzen16 napisał:

Ostre krawędzie takiej "poprzeczki T" po pewnym czasie mieszania nie są zbyt komfortowe

Wydaje mi się, że jak się je troszkę stępi szlifierką to problem zniknie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tibek, możesz wytłumaczyć o co chodzi? Zobaczcie dostępne lygi do kupienia wszystkie nie są zakończone i nie stwarza problemu ;) będę myśleć nad czymś zobaczymy co z tego wyjdzie 

 

ps. Myśle ze na końcówkę pręta można nasunąć profil o przekroju kwadratowym , który zapewni lepszy chwyt. 

Edited by Juniorek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak dla mnie może być zakończone T . wykończenie wydaje mi się wyjdzie z odpadu. Sam sobie zaokrąglę 😄 Po co generować koszta kulkami lub czym innym ustrojstwem. A przecież godzinami non stop się nie miesza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...