Skocz do zawartości

Jaka to średnica w calach??


burczas

Rekomendowane odpowiedzi

Kompletuję swój wyszynk.

Dorwałem reduktory i chciałem pod nimi zamontować dodatkowe zawory i tu mam problem, bo nie bradzo wiem ile cali i jakie będą do Co2 odpowiednie.

Na foto zapodałem wymiar w mm, wraz suwmiarką.

DSC_1573.JPG

Edytowane przez burczas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tej aukcji w opisie  aukcja  . Wynika ze to 1/8 cala. Kurcze, już sam nie wiem. Szkoda żeby po zakupie okazało się że muszę odsyłać. 

edit.

Teraz przymierzyłem do końcówki w szybkozłączkach  ball lock Pepsi i wynika, że to jest ten sam gwint. Na jednej aukcji z tymi plastikami jest napisane że:

Para szybko złączek firmy CMB typu Ball Lock z gwintem 7/16" UNF + Króćce 7mm ze stali nierdzewnej.

Gwint wewnętrzny 1/4” (FFL[MFL]) odpowiada gwintowi 7/16” UNF.

 

No teraz to chyba zamówię 1/4"

Edytowane przez burczas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jeśli masz tzw grzebień do gwintów to sprawdź sobie ile swój na cal ma ten Twój gwint - to bedzie ważna informacja ułatwiająca określenie rodzaj gwintu. Jeśli nie masz to podejdź do dowolnego ślusarz albo podjedz do Rybnika to Ci to sprawdzę ? bo na mój gust to będzie raczej 7/16" ale w zależności od ilości zwojów będzie to UNC lub UNF albo jeszcze coś innego 

https://www.google.com/search?q=tabela+gwintów+calowych&oq=tabela+gwintow.ca&aqs=chrome.1.69i57j0l3.5209j0j9&client=ms-android-samsung&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=k6AdqgpVC42O0M:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętaj, że calowe są gwinty, których wymiary są określone w calach jak i rurowe - wtedy w calach jest nominalna średnica wewnętrzna rury dla "półcalowego" rurowego to 15 mm, a sam gwint ma w tym przypadku średnicę ponad 20 mm. Oprócz skoku jest jeszcze zarys gwintu (kąt), do tego dochodzą gwinty proste lub stożkowe, nie zawsze ze sobą kompatybilne. Znajdź dobry sklep z artykulami do hamulców w okolicy i drugi dobry z wyrobami śrubowymi i hydrauliką. W zwykłych sklepach z prostacką techniką znajdziesz tylko gwinty calowe rurowe od 3/8" (pełny astortyment od 1/2" w górę) i gwinty metryczne o podstawowym skoku - drobnozwojowe zdarza się sprzedawcom znać jako "nietypowe" lub "maszynowe", a o UNC/UNF nie słyszeli.

 

Zmierzyłem króciec w rozmiarze rurowy 1/4 cala i wygląda jak Twój.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tamtędy będzie leciał CO2? Problematyczna końcówka i tak jest mosiężna. Zobacz tutaj: http://autoprzewody.pl/6-trojniki

Facet ma mały sklepik i wytwórnię przewodów hamulcowych, jak potrzebuję pokombinować coś z drobnymi gwintami a nie mam możliwości przejścia na metryczne, to do niego jadę. Mógłbyś u niego kupić końcówkę 7/16 mosiężną i przylutować do również mosiężnej, ale z częściej spotykanym w sklepach gwintem.

Edytowane przez c64club
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem teraz w domu, mam jakas fatke jak robilem wszystko, reduktor troche inny, ale kazdy gwint tutaj to 1/4 typo gwint przy manometrach, u mnie byla przejsciowka wkrecona w to miejsce i wystawal gwint zewnetrzny, wywalilem go, wkrecilem szybokzlaczke, i to idzie na manometry festocd3c687c55d887ec6ad80280b3f414fb.jpg

Wysłane z mojego SGP621 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.