Jump to content
pawencjusz

[ ZLECĘ ] Mieszadło do gara

Recommended Posts

Cześć,

szukam kogoś kto podjął by się zrobienia mieszadła do mojego gara, pod wymiar.

Gdyby ktoś się taki znalazł to proszę o kontakt.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Też polecam kolegę lewatywa8. Bardzo pomocny, przed ostatecznym zamówieniem dużo pyta, aby nie było nieporozumień. Polecam! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wysłałem pokrywke do Kamilo.Zrobił mieszadło z napędem,robota profi.

1

2

3

 

Edited by viko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam

Kończąc temat.

Dolne śmigła można regulować w pionie,u mnie latają nad hop stopperem.

Nie ma problemu z przypaleniami.Co do ceny pogadaj z Kamilo,ja uważam że warto.

Edited by viko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie, w sumie pokrewne - samo mieszadło zamierzam zamówić u Kamilo, ale potrzebuję jeszcze jakiś silnik. Mieszadło od Kamilo ma - jak rozumiem - lewy wewnętrzny gwint M8, czyli dokręca się podczas pracy. Moje pytanie brzmi - czy wszystkie silniki od wycieraczek mają gwint M8 na trzpieniu, czy tylko niektóre? Nie chcę kupić silnika, z którym potem bym się jeszcze musiał wozić do jakiegoś gwintowania, spawania itd.

Namierzyłem jakiś niedrogi zamiennik za 65 zł  - https://allegro.pl/oferta/silnik-silniczek-wycieraczek-do-audi-a4-b5-a6-c5-8284355646   - i zapewne bym go kupił, ale nie umiem znaleźć informacji jaki gwint jest na trzpieniu? A sprzedający mnie na razie zlewa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wszystkie mają standardowy gwint m8. Np. silniczki od Fordów potrafią z tym bardzo zaskoczyć.

Audi, VW, Skoda, Seat korzystaja z tych samych  podzespołów, które sa wymienne miedzy tymi markami. Mam silniczek od Passata, który ma tradycyjny gwint m8. Bardzo możliwe, ze silniczek od Audi, który zalinkowałes równiez taki gwint ma. Żeby odpowiedzieć na 100% trzeba jednak miec większa wiedzę praktyczną z zakresu mechaniki samochodowej. Zawsze mogą zdarzyć się różne odstępstwa od standardu.

Edited by Kaniutek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polecam ten silniczek od tego sprzedającego - brałem u niego dwie sztuki - stan idealny, do tego jeden z mocniejszych silników do wycieraczek i trzecia rzecz to wersja europejska, czyli prawy gwint.

Oczywiście gwint prawy M8

Edited by korzen16

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprzedający mi potwierdził, że ten silniczek w linku jest z M8, więc go pewnie wezmę. Zawsze to nowy sprzęt.
Serdecznie dziękuję za pomoc.

Wysłane z mojego LEX820 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

To pozostał ci ostatni krok, czyli ewentualna modyfikacja silnika. 

Ja skorzystałem z tego opisu. Polecam, wszystko jasne i dokładnie opisane

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.