Jump to content
fost

Niezamówiony sprzęt ze sklepu Internetowego

Recommended Posts

Mam problem i nie bardzo wiem, co zrobić z tym fantem. Mianowicie: pod koniec listopada 2018 zamówiłem sobie fermentor stożkowy graifather na stronie producenta, ale przez pomyłkę dostałem kocioł zamiast fermentora. Napisałem do sklepu i oczywiście bez problemu dostałem sprzęt, który zamówiłem. Byłem też poproszony, by nie rozpakowywać kociołka, bo przyjedzie po niego kurier. Czas mijał, kuriera nie było, więc napisałem do sklepu – obiecywali załatwiać kuriera, który odbierze zwrot. Powtarzało się to z 3 czy 4 razy, a kuriera jak nie było, tak nie ma. Sprzęt jest spory, stoi w domu i graci. Czy ktoś się orientuje, co mogę w takim przypadku zrobić? Czy muszę to trzymać? Czy mogę się legalnie tego sprzętu pozbyć?

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Patrickll napisał:

Wyślij kurierem na ich koszt tylko napisz im maila że tak robisz.

 

W sensie że za pobraniem, tak? Może to jest myśl. Tylko ta przesyłka pewnie wyjdzie sporo, bo to wielki i ciężkie pudło, a magazyn mają w UK. No i nie sami te wysyłki obsługują, a mają jakąś firmę od tego... Ale pomysł niezły – na pewno obczaję możliwości i im zaproponuję. Dzięki!

Edited by fost

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja tak miałem z komodą z Ikei :D Mieli mi dosłać dwie deseczki do szuflady, a się pomylili i wysłali całą komodę. Niestety po miesiącu się upomnieli o nią :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

A czy podpisywałeś jakieś papiery na to, że odebrałeś ten kociołek, czy formalnie to odebrałeś fermentor, który de facto Ci wysłali później, a kociołka w papierach nie ma? Bo jak nie ma w papierach..., to go nie ma :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Papierów żadnych nie podpisywałem, ale przesyłki były dwie (na to papiery są). Co nie zmienia faktu, że kociołka nie zamawiałem i mój nie jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadzwoń albo przejdź się do Powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów - powinien coś poradzić.

Jak nie zapomnę to w poniedziałek też zapytam u siebie w pracy rzecznika co o tym myśli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...