Jump to content
Mafciej

Witam wszystkich!

Recommended Posts

Skoro już mamy się poznać, to warto by było, żebym coś o sobie wspomniał :)

Mam na imię Maciej, mam 20 lat i obecnie studiuję. Swoje zainteresowaniem światem piwnym zacząłem około pół roku temu, gdy to trafił w moje ręce "Bojan - Strażackie", pokazawszy mi, że nie wszystkie piwa smakują tak samo. Od tamtego czasu nie bałem się próbować droższych lub "dziwnie wyglądających" piw, zawsze starałem się odkrywać nowe style, kraje, browary, a także lubiłem czytać wszystko, co związane z piwem oraz kulturą jego picia. Od niedawna nie mniejszą miłością obdarzam piwowarstwo domowe, co myślę, że mógłbym już uznać za swoje hobby. Pomimo wielkiego zamiłowania, nie posiadam jednak doświadczenia, a tym samym nie wiem jak radzić sobie z niektórymi problemami. Wiele razy trafiałem na to forum przypadkiem, szukając rozwiązania oraz rad, trafiając na bardzo ciekawe wypowiedzi ludzi, którzy widać, że wiedzieli o czym piszą. Pomyślałem więc, że z miłą chęcią zostanę częścią tego grona, aby wspólnymi siłami rozwijać swoją pasję :) .

Zdrówko! :beer:

Studiujesz polonistykę czy politologię?

Wielu udanych warek i wiele z nich frajdy.

Niewielu warek spapranych i wiele z nich nauki!

No i uzupełnij profil, oznacz się na mapie, wpadaj na czat etc.

Godzinę temu, zasada napisał:

Studiujesz polonistykę czy politologię?

Wielu udanych warek i wiele z nich frajdy.

Niewielu warek spapranych i wiele z nich nauki!

No i uzupełnij profil, oznacz się na mapie, wpadaj na czat etc.

Dzięki wielkie!
Na ten czas przebijam się przez trzeci semestr fizyki, politechnika i politologia niespecjalnie mi były po drodze :D

52 minuty temu, Adam Pawlicki napisał:

No proszę, a myślałem że to ja zamykam klasyfikację wiekową z moim '97 :D Powodzenia.

Wysłane z mojego WAS-LX1 przy użyciu Tapatalka

Od '97 w sumie dużo mnie nie dzieliło, bo jedynie mroźne 26 dni :D.

Dzięki śliczne! :D