Mafciej 4 Posted December 9, 2018 Skoro już mamy się poznać, to warto by było, żebym coś o sobie wspomniał Mam na imię Maciej, mam 20 lat i obecnie studiuję. Swoje zainteresowaniem światem piwnym zacząłem około pół roku temu, gdy to trafił w moje ręce "Bojan - Strażackie", pokazawszy mi, że nie wszystkie piwa smakują tak samo. Od tamtego czasu nie bałem się próbować droższych lub "dziwnie wyglądających" piw, zawsze starałem się odkrywać nowe style, kraje, browary, a także lubiłem czytać wszystko, co związane z piwem oraz kulturą jego picia. Od niedawna nie mniejszą miłością obdarzam piwowarstwo domowe, co myślę, że mógłbym już uznać za swoje hobby. Pomimo wielkiego zamiłowania, nie posiadam jednak doświadczenia, a tym samym nie wiem jak radzić sobie z niektórymi problemami. Wiele razy trafiałem na to forum przypadkiem, szukając rozwiązania oraz rad, trafiając na bardzo ciekawe wypowiedzi ludzi, którzy widać, że wiedzieli o czym piszą. Pomyślałem więc, że z miłą chęcią zostanę częścią tego grona, aby wspólnymi siłami rozwijać swoją pasję . Zdrówko! 1 Robert87 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
zasada 517 2 Items Posted December 9, 2018 Studiujesz polonistykę czy politologię? Wielu udanych warek i wiele z nich frajdy. Niewielu warek spapranych i wiele z nich nauki! No i uzupełnij profil, oznacz się na mapie, wpadaj na czat etc. 1 Mafciej reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mafciej 4 Posted December 9, 2018 Godzinę temu, zasada napisał: Studiujesz polonistykę czy politologię? Wielu udanych warek i wiele z nich frajdy. Niewielu warek spapranych i wiele z nich nauki! No i uzupełnij profil, oznacz się na mapie, wpadaj na czat etc. Dzięki wielkie! Na ten czas przebijam się przez trzeci semestr fizyki, politechnika i politologia niespecjalnie mi były po drodze 1 Robert87 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites