Skocz do zawartości
Orlik

Nowo otwarty sklep Piwowarz.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie forumowiczów :)
Zapraszamy do nowo otwartego internetowego sklepu piwowarskiego Piwowarz.pl.
Z okazji otwarcia na dzień dobry przekazujemy kod rabatowy o treści WITAM na -10% dla zamówień powyżej 100zł. 

Mamy mnóstwo słodu, chmielu i drożdży, przede wszystkim płynnych, a z czasem będziemy systematycznie powiększać asortyment.
Lada moment zostaną uruchomione paczkomaty oraz popracujemy nad stałym rabatem dla członków PSPD. 

 

https://www.piwowarz.pl


Pozdrawiam,

Orlik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chciałem zamówić 2-3 różne zestawy ale widze, że nie w każdym jest opcja "śrutowanie".

Czy w przypadku braku takiego wyboru - mam rozumieć, że nie śrutujecie - czy to błąd przykład: American Weizen 11,5° 22 IBU

Ponadto proszę o info - czy w zestawach sa drożdże - opis nic o tym nie mówi.

 

Pozdrawiam

 

 

Edytowane przez opk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

chciałem zamówić Słód Pilzneński 25 kg Viking Malt ale jest tylko opcja śrutowanie tak, przy wyborze NIE pokazuje okno wypełnij Wypełnij wymagane opcje *

edit.

Próbowałem z innymi słodami, Ale chyba narzucacie śrutowanie, Nie można wybrać do koszyka bez śrutowania.

Szkoda

Edytowane przez burczas

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Ponadto proszę o info - czy w zestawach sa drożdże - opis nic o tym nie mówi.

Też jestem ciekawy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 16.10.2018 o 13:06, opk napisał:

Ponadto proszę o info - czy w zestawach sa drożdże - opis nic o tym nie mówi.

Zestawy nie zawierają drożdży, pozostawiamy wybór w tym zakresie. Z czasem podepniemy pod poszczególne zestawy sugerowane drożdże dla danego zestawu
Brak śrutowania w poszczegolnych zestawach to oczywiście błąd który właśnie jest korygowany ;)

 

W dniu 16.10.2018 o 17:56, burczas napisał:

, Ale chyba narzucacie śrutowanie, Nie można wybrać do koszyka bez śrutowania.

Sklep dopiero został uruchomiony i wyskoczyło pare tego rodzaju kwiatków. 
Oczywiście nie narzucamy śrutowania i wymagalność tego okienka została już wyłączona - można zamawiać śmiało :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×