Skocz do zawartości

Gazowanie naturalnego soku


Jeżu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie.

 

Jestem tutaj nowy i trafiłem tutaj po namowie znajomego. Potrzebuję informacji na temat sztucznego gazowania naturalnego soku.

 

Mam własną produkcję soku, latem schodzi on marnie więc postanowiłem zająć się amatorsko produkcją takiego soku.

- Czym to można zrobić,

- Ten sok przydało by się nalać w butelki i pasteryzować w 80 C. 

 

Dostałem ofertę od firmy składającej rollbary- na butle Co2, Keg po pepsi ( łatwiej umyć niż beczkę) kran, węże itd. 

 

Czy ktoś coś próbował w tym temacie? ja jestem zielony...

 

POMOCY ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie.
 
Jestem tutaj nowy i trafiłem tutaj po namowie znajomego. Potrzebuję informacji na temat sztucznego gazowania naturalnego soku.
 
Mam własną produkcję soku, latem schodzi on marnie więc postanowiłem zająć się amatorsko produkcją takiego soku.
- Czym to można zrobić,
- Ten sok przydało by się nalać w butelki i pasteryzować w 80 C. 
 
Dostałem ofertę od firmy składającej rollbary- na butle Co2, Keg po pepsi ( łatwiej umyć niż beczkę) kran, węże itd. 
 
Czy ktoś coś próbował w tym temacie? ja jestem zielony...
 
POMOCY

Masz w dziale sprzęt dosc duzo o kegach pepsi, sadze ze ma to sens, ale z drugiej strony gazowany sok naturalny ? Napewno nie trafia to w moje gusta.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żaden problem nagazować sok jeśli masz keg pepsi, butle z CO2, reduktor, kran, węże i złączki do kega.

Jeśli chcesz napełniać butelki nagazowanym sokiem to najlepiej mieć takie cudo:

https://www.aliexpress.com/item/Stainless-steel-304-homebrew-beer-Bottle-fill-beer-tap-de-foaming-beer-tap-for-beer-bar/32317305270.html?spm=2114.10010108.1000014.7.RDtGzw&scm=1007.13338.71800.000000000000000&pvid=166e2df8-2d0c-4233-9294-10188bf869c8&tpp=1

 

ali.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach