Skocz do zawartości

Czołem, piwowarzy!


TomX

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim!

 

Od dłuższego czasu czytuję to forum, ale puki co się nie ujawniałem. W końcu jednak chyba czas wyjść z cienia :)

 

Troszkę o mnie: Pochodzę z Siemianowic Śląskich, ale mieszkam i studiuję w Krakowie. Kocham góry - piesze wycieczki, wspinaczkę, jaskinie... Poza tym interesuję się naukami przyrodniczymi, głównie geologią, geografią, trochę biologią i chemią - lubię wiedzieć jak działa ten dziwny świat wokół mnie :) Co do gustów muzycznych to śledzący mój wątek piwowarski na sąsiednim forum zorientowali się zapewne, że preferuję ciężkie, czarne brzmienia, ale żadnej ideologi pod to nie podciągam.

 

Piwem interesuję się od dawna. Zaczynałem od kolekcjonowania podstawek (obecnie kolekcjonerstwo porzuciłem - brak czasu i środków związany z wyjazdem na studia), następnie, po osiągnięciu pełnoletności zacząłem intensywnie poszukiwać nowych, ciekawych smaków, głównie wśród produktów polskich browarów ale nie tylko. Teraz przyszedł czas na własne warzenie. Kilka lat nad tym myślałem, czytałem dużo tu i tam, w końcu razem z dwójką przyjaciół zamówiliśmy sprzęt, surowce i założyliśmy wspólnie Czarny Browar, którego dokonania (jak na razie 2 warki z zacieraniem) wkrótce opiszę tu na forum.

 

Dopiero zaczynam przygodę z samodzielnym (w moim wypadku to jednak praca zbiorowa ;)) wyrobem piwa, dlatego mam mnóstwo pytań i wątpliwości, którymi będę was zamęczał :lol: Może z czasem sam zacznę dzielić się zdobytym doświadczeniem....

 

Pozdrawiam znad kufla piwa :lol:

 

Tomek

Edytowane przez TomX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i ja.

Pytaj i opisuj swoje poczynania, my chętnie pomożemy.

Mam pytanie co zrobiłeś z kolekcją?

Kolekcja ciągle u mnie leży, już pare razy próbowałem się jej pozbyć ale jednak sentyment zostaje - nie potrafię :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach