Skocz do zawartości

Prośba o sprawdzenie receptury Coffee Milk Stout z ekstraktów


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem początkującym piwowarem. Mam za sobą kilka warek z brewkitu, teraz chcę spróbowć uwarzyć coś z ekstraktów. Chciałbym aby mój stout był wyraźnie kawowy, ale nie zbyt gorzki. W załączeniu przygotowana receptura. Rozważam jeszcze sposób dodania kawy do tego piwa. Nie wiem czy ostatnie minuty gotowania i dodanie w tym momencie kawy da mi zamierzony efekt. Dzięki za odpowiedzi.

Papi Coffee Milk Stout.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Jest cały wątek o dodawaniu kawy do piwa na forum. Przeczytaj uważnie go do końca a rozwieje to twoje wątpliwości odnośnie sposobu i czasu dodawania kawy. Ja mogę zaproponować Tobie recepturę którą zastosowałem w swoim piwie i imo piwo jest pijalne, zgodne z moimi przewidywaniami i smaczne dla moich znajomych którzy je pili.

A więc:

 

ver nr I. warka 10L

1,7kg ciemny wes

0,250g słód czekoladowy

0,250g laktoza

15g Magnum De

 

ver nr II warka 10L

1,7 kg ciemny wes

0,250g słód czekoladowy

0,250g płatki owsiane

0,250g laktoza

10g Magnum DE