Jump to content
Hobbysta

Lodówka do fermentacji

Recommended Posts

Witam znalazłem ciekawa ofertę na lodówkę za niewielkie pieniądze i teraz pytanie do zaawansowanych piwowarów, czy ta lodówka nadaje się do podłączenia do pamela lub innego regulatora temperatury ? Nie znam się na tym kompletnie niestety, dlatego proszę was o pomoc. Z góry dzięki!

Model lodówki to Gorenje RF 4205 W

46 minut temu, Jarzyn_waleczny napisał:

Wydaje mi się ( @Dr2 popraw jak się mylę),

Można :) tylko trzeba wiedzieć jak ;)

A dla laika nielepszy Pamel?

Żeby nie było, sam nie czuję się na siłach i przymierzam się do Pamela :)

stc jest banalny jak umiesz ustawic alarm w komorce to ustawisz STC :) ale każdy kupuje co mu pasuje

Nie problem w ustawieniu a w podłączeniu. Do tej pory szczytem moich mozliwosci w elektryce byla budowa wlasnego mieszadla z potencjometrem i tranzystorami, ale jak przegladam instrukcje podlaczenia stc i mysle o grzebaniu w bebechach lodowko to mnie wzdryga ;)

17 minut temu, luki161 napisał:

ale jak przegladam instrukcje podlacyoutubeenia stc i mysle o grzebaniu w bebechach lodowko to mnie wzdryga ;)

Dałeś radę z mieszadłem i tranzystorami dasz radę i z stc pooglądaj youtube 

ja STC-1000 kupowałem na ebay.com - towar idzie a chin ale ja wole płacic paypalem a nie kartą. 

podłączenie zamiast oryginalnego termostatu będzie możliwe chyba w każdej lodówce która ma zwykły agregat.

można też podłączyć tak jak TU bez przerabiania samej lodówki

Edited by nike21

6 godzin temu, luki161 napisał:

Nie problem w ustawieniu a w podłączeniu. Do tej pory szczytem moich mozliwosci w elektryce byla budowa wlasnego mieszadla z potencjometrem i tranzystorami, ale jak przegladam instrukcje podlaczenia stc i mysle o grzebaniu w bebechach lodowko to mnie wzdryga ;)

Spokojnie dasz radę podłączyć, tam jest tylko do przykręcenia kilka kabelków:

bjQkdtT.jpg

A po co podłączać ją pod agregat? Ja mam z stc wyprowadzone gniazdko do którego mam wpięty kabel zasilający z lodówki.