Skocz do zawartości

Serwus!


JZPK

Rekomendowane odpowiedzi

Serwus wszystkim!

Mam na imię Jan. Moja przygoda z warzeniem piwa w własnej kuchni zaczęła się od nawiązania współpracy z Browarem Twigg oraz Hutą Piwa. Z zawodu jestem projektantem. Dla wymienionych klientów projektuję branding, etykiety oraz inne rzeczy dla piw oraz samego browaru. Po roku współpracy dałem się namówić na rozpoczęcie przygody z piwowarstwem domowym. Dostałem pełny zestaw sprzętowy z "Browamatora" wraz z pierwszym ekstraktem z surowców - American Pale Ale. Nie sądziłem, że odkryję w sobie pasję do piwowarstwa!

 

W obecnej chwili, gdy piszę ten post, od dwóch dni, burzliwie fermentuje mi się APA Single Hop Eureka! z "Twojego Browaru", do którego mam duże oczekiwania. To dopiero moja druga warka, miałem przerwę spowodowaną przeprowadzką i zmianą otoczenia, to też wiedza, jaką nabyłem w pewnej części poszła w las. Z tego tytułu będę wdzięczny za każdą możliwą pomoc, poradę :) 

 

Pozdrawiam,

Janek

Edytowane przez JZPK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

 

Rozumiem że kolega z Krakowa lub z Krakowem zwiazany?

 

Jeśli tak to zapraszam do grupy na Facebooku "Krakowscy Piwowarzy Domowi"

Oraz do śledzenia profilu Małopolskiego Oddziału Terenowego PSPD.

 

Na grupie można szybko zdobyć pomoc lub podpowiedz. Pojawiają się też informacje o wydarzeniach związanych z piwowarstwem domowym.

Z cyklicznych imprez mamy: "O piwie przy piwie", "Małopolską ligę piwowarów domowych" i Krakowskie bitwy piwowarów domowych.

 

Oczywiście zachęcam też do zapisania sie do PSPD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej.

 

Rozumiem że kolega z Krakowa lub z Krakowem zwiazany?

 

Jeśli tak to zapraszam do grupy na Facebooku "Krakowscy Piwowarzy Domowi"

Oraz do śledzenia profilu Małopolskiego Oddziału Terenowego PSPD.

 

Na grupie można szybko zdobyć pomoc lub podpowiedz. Pojawiają się też informacje o wydarzeniach związanych z piwowarstwem domowym.