Skocz do zawartości

Kłaniam się nisko i witam wszystkich na forum


DziadekMroz

Rekomendowane odpowiedzi

Pierwszy post na forum i pierwsze kroki w piwowarstwie domowym to na wstępie należy się przywitać. Zatem Witam wszystkich zgromadzonych na tym forum.

 

Jestem obecnie studentem elektrotechniki w Bydgoszczy. Piwny świat tak naprawdę zacząłem poznawać dopiero 2 lata temu zaczynając od zagłębienia się w style piwne oraz próbując pierwszych w swoim życiu piw rzemieślniczych.

Jakiś czas temu postanowiłem (wraz z dwoma kolegami) zabrać się za warzenie piwa w domu. Z tego powodu obecnie przeglądam na forum wszelkie tematy pod kątem sprzętu do warzenia piwa domowego. 

Niestety jak to u studentów często bywa z pieniędzmi krucho, dlatego całość potrzebną do zacierania, filtracji, warzenia i fermentacji chcemy skompletować za maksymalnie 500 zł.

Dlatego jak w Bydgoszczy jest piwowar, który chce pokazać swój sprzęt do warzenia, doradzić, rozwiać pewne wątpliwości oraz gdzie szukać ewentualnych okazji cenowych czuł bym się zobowiązany do podzielenia się piwem z pierwszej warki (choć to może być mało zachęcające  :D ).

Na koniec zostało życzyć wszystkim obecnym na forum samych udanych warek.

 

Pozdrawiam Michał

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Sam niedawno zacząłem i zaraziłem się piwowarstwem. Zachęcam do czytania Wiki i forum. To wielka skarbnica wiedzy. 

 

Niestety jak to u studentów często bywa z pieniędzmi krucho, dlatego całość potrzebną do zacierania, filtracji, warzenia i fermentacji chcemy skompletować za maksymalnie 500 zł.