Skocz do zawartości

Cześć, z tej strony Bartek :)


ekonoM

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

nazywam się Bartek i jestem alkoholikiem....wróć to nie to forum :) ...piwowarem domowym.

Mieszkam w miejscowości Skarbimierzyce, kilka km od Szczecina.

Zawodowo, najogólniej mówiąc, jestem informatykiem, a zajmuję się administracją sieci, kładzeniem instalacji informatycznych i teleinformatycznych, tworzeniem oraz prowadzeniem stron internetowych i jeszcze parę innych.

 

Przygodę z piwowarstwem zacząłem, a jakże, po filmach Pana Tomasza Kopyry (dziękuję!) w 2014 roku, przez rok należałem do PSPD, niestety zmiana mieszkania uniemożliwiła mi warzenie piwa i musiałem zrezygnować na ok 1,5 roku z piwowarstwa.

W czerwcu b.r. uwarzyłem 3 piwa, po długiej przerwie, na swoje wesele i postanowiłem, że muszę stworzyć sobie warunki do warzenia piwa, dlatego buduję automatyczny kocioł zacierno-warzelny, ogrzewany elektrycznie.

 

Mój piwny dorobek to póki co 13 warek i 9. miejsce na Szczecińskim KPD w 2015 roku w kategorii piwo czekoladowe.

 

Pozdrawiam i darz piw! :)

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witajcie, ja również jestem ze Szczecina. Piwowarstwem interesuje sie od czerwca tego roku. Bardzo mnie wciagnelo chociaż na koncie mam dopiero 3 warki. Też zacząłem od filmów Kopyra, zachęcił mnie również kolega, który zaczął warzyć przede mną.

Chętnie wziąłbym udział w jakimś spotkaniu piwowarów w Szczecinie. Co wy na to?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie