Jump to content

Piwo - ankieta


mutopek
 Share

Recommended Posts

Dzień dobry, jesteśmy grupą studentów ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 

W ramach projektu studenckiego, organizowanego na naszej uczelni, zbieramy dane na temat rynku piw rzemieślniczych. Stosunkowo mały i równocześnie bardzo konkurencyjny rynek piw rzemieślniczych idealnie dopasował się do potrzeb naszego projektu. Chcemy dogłębnie zanalizować rynek, poznać rządzący tym rynkiem system i przetestować szereg opracowanych przez nas teorii. 

Celem ankiety, do której link podamy poniżej, jest stworzenie profilu konsumenta, poznanie jego procesu decyzyjnego i odkrycie jego potrzeb. Wnioski wyciągnięte z ankiety pozwolą nam przejść do kolejnych etapów projektu.

Z góry bardzo dziękujemy za poświęcony czas.

https://docs.google.com/forms/d/19KQ...requested=true
 
Link to comment
Share on other sites

Jak często bierzesz udział w wydarzeniach związanych z piwem (np. w festiwalach, degustacjach, spotkaniach z piwowarami, premierach nowych piw)? - A jeśli w ogóle nie biorę?

 

Jeżeli dane piwo rzemieślnicze mógłbyś wypić jedynie w konkretnym pubie lub multitapie, to czy kupisz je chętniej niż standardowe piwo?  - Ale o co chodzi?

 

Jeżeli miałbyś możliwość kupna piwa rzemieślniczego w sklepie (poza multitapem), to czy byłbyś skłonny zapłacić za nie więcej niż za standardowe piwo?

Co to jest standardowe piwo? Bo jeśli autor miał na myśli piwa tzw. koncernowe, to wszystkie są tańsze.

Reszty nie byłem w stanie przebrnąć. Może jest za rano.

Edited by anmar
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.