Jump to content

Warszawska Akcja Warzelna - Bitwy Piwowarów Domowych Warszawa (Pierwsze spotkanie organizacyjne)


KrzaK
 Share

Recommended Posts

Ahoj,

Witam wszystkich piwowarów, a głównie tych z Warszawy i okolic.

Chciałbym was serdecznie zaprosić na pierwsze spotkanie organizacyjne w sprawie Bitw Piwowarów Domowych w Warszawie.

W tym momencie mamy już ułożony wstępny plan i regulamin, jest on w wersji roboczej ale z chęcią przedstawie go wam już teraz.

W środę 28 stycznia w Jedna trzecia - beer bar o godz 19:00 , będziemy omawiać wszystkie punkty tego regulaminu (planu). Jeżeli jesteście chętni to bardzo was zapraszam na te wydarzenie, jeśli byście byli zainteresowani to zapraszam na Fanpage na FB https://www.facebook.com/WarszawskaAkcjaWarzelna na którym utworzyliśmy wydarzenie ( https://www.facebook.com/events/326972540842569/ ) o spotkaniu środowym. Jeżeli nie posiadacie konta na FB to prosiłbym o napisanie w temacie lub na PRV że zamierzacie się pokazać ponieważ będziemy mieli zarezerwowane stoliki a nie wiem ile ma być ich dokładnie. W razie gdyby wam się zmieniły plany i nie dacie rady wpaść na spotkanie to proszę także o wiadomość. Cała akcja jest pod patronatem PSPD.

 

 

1. Trzech piwowarów domowych którzy zgłosili się na pojedynek przygotowują piwo w jednym stylu, zgodnie z harmonogramem jaki ustalimy z piwowarami, wszelkie informację będą umieszczane na FB Warszawska Akcja Warzelna.

2. Na bitwę przynoszą 15 butelek piwa ( zależnie ile osób się zapisało na wydarzenie jako degustatorzy, maxymalna ilość osób będzie uzależniona od lokalu ale nie będzie przekraczała 60 zaproszeń).

3. Każda z osób chcąca brać udział w ocenianiu piwa dostaje imienne zaproszenie, które jest jednocześnie kartą do głosowania. Zapisy na wydarzenie będą prowadzone na FB poprzez wydarzenie, ważne jest to aby osoby które się zapisały na wydarzenie, przyszły na wydarzenie, a jeżeli nie mogą to wypisują się z wydarzenia, nie chcemy żeby blokowały zaproszenia ( miejsca ) dla innych osób. Jeżeli na wydarzeniu nie zbierze się maxymalna ilość osób, będzie możliwość pobrania zaproszenia na imprezie w lokalu.

4. Po otrzymaniu próbki od każdego z piwowarów, smakuje je, ocenia i wrzuca głos do urny ( można zastanowić się czy ocena powinna być podzielona na Kolor, Piana, Aromat, Smak, Wysycenie, Opakowanie jeżeli nie w eliminacjach to w półfinałach lub finałach.)

5. Głosowanie trwa od 18:00 – 22:00 ( zależne to będzie jak ustalimy z lokalami, wszelkie informację będą wysyłane na fanpagu FB i wpisane w harmonogram bitw)

6. Po przeliczeniu głosów zostaje ogłoszony zwycięzca i podany stosunek głosów

7. Zgodnie z harmonogramem bitw, pierwsza bitwa będzie odbywać się w ………… i odbywać się będą one w różnych lokalach 2 razy w miesiącu w każdy drugi czwartek miesiąca a także w czwarty czwartek miesiąca aż do półfinałów i finałów.

8. Każde piwo powinno być wypromowane przez piwowara, każdy piwowar nalewa sam swoje piwa osobą degustującym i opowiada o tym piwie (reklamuje je) – (Trzeba pomyśleć nad miejscem w każdym lokalu jak ma to wyglądać)

9. Ważne w przygotowaniu takiej bitwy jest opowiedzenie na Fanpagu o piwowarach i ich piwach jakie będą brały udział w bitwach, warto podać jak najwięcej informacji na temat piwa, fajną opcją by było gdyby piwowar opisał swoje piwo i taki wydruk byśmy mogli gdzieś przyczepić w knajpie, na temat danego piwa, dlatego ważne by były etykiety piw.

10. Zgodnie z harmonogramem, bitwy będą odbywały się do czwartego tygodnia października a w listopadzie i grudniu będą przeprowadzane półfinały w ilości 3 i finał. Daty półfinałów i finału będą widniały na harmonogramie bitw.

11. Ważnym elementem bitew będzie przygotowanie fajnej oferty piw przez lokale biorące udział w wydarzeniu np. poprzez wystawienie na krany stylu który będzie akurat motywem przewodnim bitwy, a także bonusy dla piwowarów jak i dla osób degustujących piwo ( mogło by się odbywać losowanie zaproszeń i darmowe piwo dla jakiegoś uczestnika ).

12. Ważnym elementem bitw będzie zbieranie sponsorów którzy byli by organizatorami bonusów dla piwowarów a może i brali by udział w wstępie teoretycznym : Jak degustować piwo, jak je oceniać. Bonusy dostaję każdy uczestnik bitwy, oczywiście najlepszy bonus dostaje zwycięzca.

13. Wstęp teoretyczny przed bitwą prowadzony był by przez jakiegoś sędziego PSPD lub sponsora obeznanego w temacie degustacji, który by był chętny wziąć udział w takim spotkaniu, osoby będą wybierane dużo przed imprezą i będą wprowadzone w harmonogram bitw.

14. Wybór stylów ustalamy z piwowarami w październiku na cały przyszły rok, Jeżeli będzie taka możliwość to każda bitwa będzie odbywała się w różnym stylu, jeżeli nie to w każdym miesiącu będzie wybierany odpowiednio inny styl.

Wersja HARDCOROWA eliminacji.

Z wyliczeń wychodzi że jeżeli byśmy zaczynali od początku roku to potrzebujemy 60 piwowarów domowych ( jeżeli nie uzyskamy tej ilości piwowarów można się zastanowić nad mniejszą ilością piwowarów biorących udział w bitwie do 2 osób, zmniejszenie częstotliwości imprezy lub pozwolenie piwowarom uczestnictwa w paru bitwach)

Do półfinałów weszło by 20 osób + 1 na wilczym bilecie (można obgadać jak tą osobę by się wybierało, ponieważ musimy mieć podzielną ilość osób) można by to podzielić na trzy imprezy w różnych lokalach i startowało by tam po siedmiu piwowarów.

Do Finału wchodzi 3 piwowarów i odpowiednio brąz, srebro i złoto.

 

Wszelkie uwagi mile widziane.

Z piwowarskimi pozdrowieniami.

KrzaK

post-8325-0-34952600-1422110354_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

jakoś to tak wszystko dziwnie,myślę że trochę późno info się pojawiło ,6 piwowarów miesięcznie jeśli mieli by się nie powtarzać też może być trudna sprawa

60 osób w środę hmm...;) wiadomo lepiej piątek czy sobota ale wtedy trudniej lokal zarezerwować na taką ilość osób

chętnie kiedyś wpadnę ,a nawet poddał bym ocenie piwo takie ilości osób :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.