Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi


Pozostało trochę ponad 6 h do końca darmowej wysyłki w sklepie malinowy nos :)

 

Darmowa wysyłka przy zakupach powyżej 20 zł na nasz koszt.

Regulamin całej akcji jak i link do naszego sklepu dostępny jest na oficjalnej stronie programu:


www.malinowynos.pl

Pormocja obowiązuje od 01.12.2015 od godziny 00:00 do godziny 23:59 !!!

Malinowy Nos Zaprasza !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja też zamawiałem na DDD i moje zamówienie jest dopiero "w realizacji" (2 dni temu zmienili).

 

Wygląda na to, ze liczba zamówień przerosła możliwości sklepu. Sami pisali gdzieś na banerze, że zamówienia z tego dnia będą realizowane jakoś później, ale baner zniknął i już nie pamiętam. Pozostaje nam czekać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem zamiar dokonać zakupów w tym sklepie, ale dzięki Waszym przestrogom zrezygnowałem. Więcej osób powinno się wypowiadać, coś na zasadzie komentarzy Allegro, wtedy zweryfikowalibyśmy sklepy i ich podejście do klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie także wysyłka poszła po napisaniu na FB 2 razy, po tygodniu od złożenia zamówienia, wybrałem kuriera DPD, wysłali Pocztexem ale juz mniejsza o to, bo mieli przyslac fermentor transparentny a przyslali bialy + jedna pokrywę za mało, napisałem na fb, napisali ze sie zajma ale narazie zero odpowiedzi. Ogólnie takze zamawialem przy darmowej wysylce, i trzeba przyznac ze pewnie maja jakies 10x wiecej zamowien niz liczyli takze nie ma co spisywac ich na straty. Kiedys juz od nich zamawialem kilkanascie rzeczy i wszystko bylo ok, wiec sadze ze te problemy spowodowane sa ogormna iloscia zamowien. Trzeba tez wziac po uwage ze mamy przedswiateczny szal zakupow na prezenty wiec i tam sie pewnie on mocno udziela :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

wiec sadze ze te problemy spowodowane sa ogormna iloscia zamowien. Trzeba tez wziac po uwage ze mamy przedswiateczny szal zakupow na prezenty wiec i tam sie pewnie on mocno udziela

OK,

tylko, że traci/płaci klient,

a sklep i tak zarabia nie wywiązując się ze swojego obowiązku

więc śmiem twierdzić, że ktoś tu kogoś wykorzystuje (delikatnie mówiąc) ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie paczka z tegorocznego DDD doszła w 3 dni robocze. Wszystko było OK - no i faktycznie otwory w wiadrach pod kranik są na styk i poszarpane, poszedł w ruch papier ścierny żeby ładnie je wygładzić. Ja mogę z czystym sumieniem polecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, jak widać powyżej darmowa przesyłka przysworzyła nam tylko problemów :)

Prawdą jest jednak to że darmowa przesyłką miała w tym roku ogromne branie i w ciągu 24 godzin przybyło ponad 500 zamówień w których samych butelek było ponad 10 tysięcy sztuk co było najbardziej kłopotliwe.

 

 

Towar dosłownie wywiało z regałów, do tego doszedł przedświąteczny ruch w sklepie stacjonarnym i wprowadziło to niemałe zamieszanie w realizowaniu przesyłek.

Zapewnić mogę wszystkich że wszystkie przesyłki które zostały zamówione w DDD dotrą do swoich właścicieli, wszystkie braki zostana dosłane na nasz koszt oraz uwzględniamy 100 % reklamacji związanymi z zamówieniemi zrobionymi w naszym sklepie.

Uruchomiliśmy drugi telefon jednak i to wiele nie pomogło ...

 

Za wszytskie opóźnienia przepraszamy, a nad kolejną darmową wysyłką dobrze się zastanowimy ;)

 

Pozdrawiamy!

Edytowane przez MalinowyNos_pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś, dawno temu kupił pare drobiazgów, nigdy nie dotarły, wina zapewne poczty...

Proszę o informację na temat owej przesyłki, wszystko sprawdzimy i poinformujemy co zaszło.

Przypominam tylko że wybierając listo polecony nie ma Pan mozliwości śledzenie przesyłki i jest on wybierany na właśną odpowiedzialnośc,nawet jak przesyłka nie dotrze załatiwamy sprawę tak żeby wszyscy byli zadowoleni...

Pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupy w sklepie MalinowyNos.pl mogą podnieść nieźle ciśnienie krwi. Jestem rozgoryczony,  w jaki sposób traktują klienta.Złożyłem zamówienie w owym sklepie 01.12.2015 w dniu tzw darmowej przesyłki. Do dnia dzisiejszego nie została jeszcze dostarczona, chociaż wg regulaminu sklepu, czas na realizacje zamówienia wynosi od 24 do 72 godzin. Próbowałem się skontaktować telefonicznie ze sklepem ,ale bezskutecznie. Po co jest podany w takim razie numer telefonu ,skoro nikt nie raczy go odebrać, W kontakcie mailowym zapewniano mnie,ze do dnia dzisiejszego przesyłka do mnie dotrze,a tu dalej cisza i co najlepsze,kontaktowałem się z kurierem i dostałem informacje, ze nie otrzymali jeszcze przesyłki do doręczenia. To jakaś kpina z klienta. W zaistniałej sytuacji są to moje pierwsze i ostatnie zakupy w tymże sklepie.

Witam,przesyłka została do Pana nadana. Potwierdzam jednak że z opóźnieniem, darmowa przesyłka trochę przerosła nasze możliwości.

Złożył Pan zamówienie około 22:00 w DDD , o tej godzinie Pana przsyłka była już jako 600 w kolejce do realizacji.Przesyłki były realizowane za kolejnością.

Przy darmwej wysyłce jednak nie zalecałbym takich emocji przy oczekiwaniu na przesyłkę :)

Oczywiście jak już wspomniałem w korespondencji całą kwotę przelejemy na Pana konto, a otrzymaną przesyłkę proszę potraktować jako prezent na gwiazdkę.

Dziękuję za cierpliwośc.

 

 

Pozdrawiamy !

Edytowane przez MalinowyNos_pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie także wysyłka poszła po napisaniu na FB 2 razy, po tygodniu od złożenia zamówienia, wybrałem kuriera DPD, wysłali Pocztexem ale juz mniejsza o to, bo mieli przyslac fermentor transparentny a przyslali bialy + jedna pokrywę za mało, napisałem na fb, napisali ze sie zajma ale narazie zero odpowiedzi. Ogólnie takze zamawialem przy darmowej wysylce, i trzeba przyznac ze pewnie maja jakies 10x wiecej zamowien niz liczyli takze nie ma co spisywac ich na straty. Kiedys juz od nich zamawialem kilkanascie rzeczy i wszystko bylo ok, wiec sadze ze te problemy spowodowane sa ogormna iloscia zamowien. Trzeba tez wziac po uwage ze mamy przedswiateczny szal zakupow na prezenty wiec i tam sie pewnie on mocno udziela :)

Witam, info odnośnie problemu przesłałem na fb, proszę w przyszłości pisać na sklep@malinowynos.pl .

Pojemnik transparentny o+ pokrywa będzie u Pana do środy na nasz koszt. Białe wiadro zostaje u Pana jako gratis za zamieszanie.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

wiec sadze ze te problemy spowodowane sa ogormna iloscia zamowien. Trzeba tez wziac po uwage ze mamy przedswiateczny szal zakupow na prezenty wiec i tam sie pewnie on mocno udziela

OK,

tylko, że traci/płaci klient,

a sklep i tak zarabia nie wywiązując się ze swojego obowiązku

więc śmiem twierdzić, że ktoś tu kogoś wykorzystuje (delikatnie mówiąc) ;)

 

Nikt tu nic nie stracił i nie wiem po co tego typu komentarze, nie dość że darmowa wysyłka to najlepiej żeby była w ten sam dzień według Pana ?

Spora część osób zamówiła za minimum czyli około 20 zł, wiec ciężko tu mówić o jakimkolwiek zysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Witam

Czy planujecie sprzedaż surowców piwowarskich oprócz ekstraktów? Zależało by mi na tym ponieważ teraz mam do Was blisko w Krakowie :)

Witam, planujemy się tym zając na początku nowego roku :)
W Jaśle też?

 

Produkty pojawią się równocześnie we wszystkich sklepach stacjonarnych, myślę że po 20 stycznia będziemy mogli się już pochwalić nowym asortymentem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nikt tu nic nie stracił i nie wiem po co tego typu komentarze, nie dość że darmowa wysyłka to najlepiej żeby była w ten sam dzień według Pana ?

Wywołany "do tablicy" odpowiadam:

1. W przypadku opóźnień w dostawie zamówionego/zapłaconego towaru, traci zamawiający i to nie tylko pieniądze.

Wg mnie to jasne i oczywiste ponieważ przez nie planowany czas nie ma ani pieniędzy, ani towaru :(

Oczywiście możemy te straty bagatelizować, ale nie możemy twierdzić, że ich nie ma. O stratach "moralnych" typu brak możliwości zrealizowania swoich planów przez kupującego to już nie wspominam bo to by był temat rzeka.

2. a dlaczego darmowa wysyłka nie ma być w ten sam dzień?

Być może "darowanemu koniowi w zęby się nie patrzy", ale osobiście uważam, że DDD jest tylko i wyłącznie chwytem marketingowym ponieważ w ostatecznym rozrachunku i tak to pieniądze klientów pokrywają koszta tych dostaw.

Żaden sklep nie jest instytucją charytatywną i każdy działa, aby zarabiać. To jest taka "oczywista oczywistość", że niestety klienci o tym zapominają wierząc w to, że dostają coś za darmo :smilies:

 

Jak widać, jednak nie każde działania mające na celu zwiększenie obrotów, muszą się kończyć założonym efektem ;)

 

 

 

Spora część osób zamówiła za minimum czyli około 20 zł, wiec ciężko tu mówić o jakimkolwiek zysku.

trudno to w rozsądny sposób skomentować ponieważ są to skutki przyjętej przez sklep strategii ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nikt tu nic nie stracił i nie wiem po co tego typu komentarze, nie dość że darmowa wysyłka to najlepiej żeby była w ten sam dzień według Pana ?

Wywołany "do tablicy" odpowiadam:

1. W przypadku opóźnień w dostawie zamówionego/zapłaconego towaru, traci zamawiający i to nie tylko pieniądze.

Wg mnie to jasne i oczywiste ponieważ przez nie planowany czas nie ma ani pieniędzy, ani towaru :(

Oczywiście możemy te straty bagatelizować, ale nie możemy twierdzić, że ich nie ma. O stratach "moralnych" typu brak możliwości zrealizowania swoich planów przez kupującego to już nie wspominam bo to by był temat rzeka.

2. a dlaczego darmowa wysyłka nie ma być w ten sam dzień?

Być może "darowanemu koniowi w zęby się nie patrzy", ale osobiście uważam, że DDD jest tylko i wyłącznie chwytem marketingowym ponieważ w ostatecznym rozrachunku i tak to pieniądze klientów pokrywają koszta tych dostaw.

Żaden sklep nie jest instytucją charytatywną i każdy działa, aby zarabiać. To jest taka "oczywista oczywistość", że niestety klienci o tym zapominają wierząc w to, że dostają coś za darmo :smilies:

 

Jak widać, jednak nie każde działania mające na celu zwiększenie obrotów, muszą się kończyć założonym efektem ;)

 

 

 

Spora część osób zamówiła za minimum czyli około 20 zł, wiec ciężko tu mówić o jakimkolwiek zysku.

trudno to w rozsądny sposób skomentować ponieważ są to skutki przyjętej przez sklep strategii ;).

 

Ok tak jak wspominałem wcześniej trudno jest zrealizować 500 przesyłek jednego dnia, duża część zamówień to np.  4 duże paczki 500 butelek i masa innych rzeczy, żeby to spakować naprawdę potrzeba czasu, a jest to jedno zamówienie.

Gdyby było tak jak Pan mówi to wszystkie sklepy brałyby w całej akcji udział, a z tego co mi wiadomo było ich 2-3 ?

Na pewno cała akcja ma cel marketingowy i jest to bezsprzeczne jednak na darmową wysyłkę w naszym sklepie ma Pan okazję wyłącznie 1 grudnia.

Przesyłki były nadawane od 1 grudnia jednak nie było możliwości spakować tego wszystkiego w 2-4 dni.

Przy całej akcji zabrakło informacji o terminie doręczenie przesyłek objętych DDD, stąd też ten temat.

W przyszłym roku albo usprawnimy całą akcję albo nie weźmiemy w niej udziału.

 

Pozdrawiam !

Edytowane przez MalinowyNos_pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.