Jump to content
Sign in to follow this  
joonecky

[KUPIĘ] zestaw do warzenia piwa

Recommended Posts

Witam!

Na początek chciałbym się przywitać.

Biorę się za warzenie piwa w domu. Jestem kompletnym amatorem i na początek chcę skompletować sprzęt. Jeżeli ktoś ma coś na zbyciu, to chętnie kupię. Jestem z Tomaszowa Maz. Ewentualnie możemy dogadać się z przesyłką.

Lista potrzebnych mi rzeczy:

1. Fermentator z kranikiem

2. Fermentator z rurką

3. Wąż (silikonowy, bądź nie)

4. Rurka do rozlewu

5. Kapslownica

6. Kapsle

7. Areometr

8. Cylinder

9. Łyżka

10. Środek OXI

11. Reduktor osadów

12. Wskaźnik jodowy

13. Filtr z oplotu

14. Zacisk na wąż

15. Klips na wąż

8. Cylinder

Od malucha (czyt. fiat 126p) może być?

Na poważnie, wszystko to kupisz za jednym zamachem w jakimś sklepie piwowarskim. Teraz jest ich mnóstwo.

Tak BTW dużo z tych rzeczy to niepotrzebne gadżety.

Edited by Mariusz_CH

3. Wąż (silikonowy, bądź nie) - bardzo polecę silikonowy - posłuży trochę

8. Cylinder - obejdzie się ale OK

10. Środek OXI - OK na początek, później przyjdzie inna chemia - juz nie wspomnę o czystym nadwęglanie sodu, dużo tańszym na allegro

11. Reduktor osadów - gadżet

12. Wskaźnik jodowy - no powiedzmy że na początku, zanim się przekonasz że nie jest Ci potrzebny to zrobisz kilka razy próbę jodową

13. jak już to - Filtrator z oplotu - zrobisz sam bez najmniejszego problemu

14. Zacisk na wąż - gadżet

15. Klips na wąż - gadżet

Edited by Mariusz_CH

Wiem, że część to zwykłe gadżety, ale jeśli ktoś miałby dodatkowo jakieś z nich to mogę wziąć.

Wiem, że można wszystko kupić w sklepach, ale pomyślałem, że może ktoś ma coś na zbyciu. No cóż, na razie poczekać, a jak nikt się nie zgłosi, to zamawiam w Browamatorze.

A ta łyżka piwowarska to też zwykły gadżet?