Jump to content
Sign in to follow this  
LewySierpowy

Pozdrowienia z Wrocławia

Recommended Posts

Witam wszystkich. Na wstępie chciałem Wam drodzy forumowicze pogratulować świetnej stronki. Na imię mam Kacper pochodzę z Kamiennej Góry, pracuję we Wrocławiu mieszkam w małej mieścinie nieopodal. W swoim życiu wypiłem może ze 20 piw - jakoś ogólnie mi nie podchodziły. Zmieniłem pracę dostałem buteleczkę domowego piwa od brata kolegi z którym obecnie pracuję i zapaliłem się do tematu. Od kilku lat robię wina w domu więc temat fermentacji nie jest mi całkiem obcy. Zakupiłem niedawno sprzęt i do tego trochę słodu. Plan miałem taki, żeby trochę poćwiczyć zacieranie - co mi się z grubsza udało. Chcę teraz zakupić jakiś zestaw słodów (surowców) i zacząć coś warzyć w domu. Jestem totalnie zielony w temacie stylów piwa i szczerze się przyznaje, że nie wiem w która stronę potoczy się moja piwna przygoda. Pozdrawiam wszystkich którym chciało się to przeczytać :D.

Edited by LewySierpowy

Powodzenia i zapraszamy na spotkanie WiPów we Wrocławiu:)

Edited by Wajcha

Chcę teraz zakupić jakiś zestaw słodów (surowców) i zacząć coś warzyć w domu. Jestem totalnie zielony w temacie stylów piwa

No to umów się z chłopakami z Twojego Browaru - doradzą i pomogą coś wybrać.

Chcę teraz zakupić jakiś zestaw słodów (surowców) i zacząć coś warzyć w domu. Jestem totalnie zielony w temacie stylów piwa

No to umów się z chłopakami z Twojego Browaru - doradzą i pomogą coś wybrać.

Tak mam zamiar zrobić, tylko chcę coś prostego jak kij. Chciałbym w dłuższej perspektywie zrobić piwo pszeniczne, ale chyba to średni wybór jak na stracenie dziewictwa :D. Coś polecicie Panowie/Panie na 1 raz, byle nie bolało :/?

A czemu nie pszeniczne? Jeżeli chcesz takie to po co robić coś innego? Akurat tb ma bardzo duży wybór zestawów do zacierania, Ja robiłem Irish Red, Sweet stout i American Cascade Pale Ale i wszystkie były ok.

A czemu nie pszeniczne?