Skocz do zawartości

Sklep twojbrowar.pl


Rekomendowane odpowiedzi

@@Undeath,
Jak mają ustawione, że maile o tytule "reklamacja" lądują do spamu, to ich sprawa. :D
Daruję sobie. Ostrzegam innych.

 

minus nr. 1 paczka z chmielem źle zapakowane, z powietrzem.
minus nr. 2 zero kontaktu w sprawie reklamacji.
minus nr. 3 sorry, ale nie przeboleję drobinek słodu w chmielu. Bo jak tam się dostały?  jakim cudem? jakim prawem? etc. :)
to nie jest błąd ludzki, jak twoje przykłady. To jest kretynizm i cebulactwo w czystej postaci. Rozsypało się na podłogę podejrzewam i szkoda marnować amerykański chmiel, taki drogi, sprzeda się, może nie zauważą.

TWÓJ BROWAR- NIE POLECAM.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostro ostro tu na forum.. ale myślę że najlepiej jakby panowie z TB uslyszeli to od Ciebie i mogli się do tego odnieść, nie uważasz? Może jak usłyszą od Ciebie, że wykryles ich spisek to przestaną odrzucać innym brudy do chmielu. Polecam Ci zadzwonić. Oni są calkiem mili..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gównoburza i tyle. Większość zakupów robię w TB i nie mogę narzekać. Co prawda, na początku roku na paczkę trzeba było czekać ponad tydzień, ale teraz jest w dwa dni od zamówienia. Masz człowieku numer telefonu to weź zadzwoń, a jak Cię wtedy źle potraktują to możesz wylewać swoje żale na forum. I jeszcze te teksty "nie kupujcie tam", z konkurencji jesteś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Gównoburza i tyle.

Spokojnie chłopaki, każdy ma prawo wyrazić swoją opinię na forum, nie każdy natomiast musi ją brać pod uwagę :). tomato więcej tam nie kupi, to już wiemy i nie ma co chyba prowadzić jakiś opasłych dyskusji na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wątek jest o opiniach nt. sklepu TB. Wpisy typu:

 

 

 

NIE KUPUJCIE TAM.

 

 

 

Gównoburza i tyle.
 

 

są nieco nie na miejscu. Wystarczy kulturalnie opisać sprawę, a wnioski niech każdy sam wyciągnie.

 

Jeżeli chcecie wyrazić opinię zróbcie to nieco rozsądniej oraz BEZ WYCIECZEK OSOBISTYCH. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, nie chcę się bawić w modera, ale te wątki z reguły wyglądają tak, że się umieszcza opinię na temat sklepu w jednym wpisie i tyle. Potem inni na tej podstawie sami sobie wyrabiają opinie, czy chcą, czy nie chcą tam kupić. Chodzi o krótkie zamieszczenie opinii, mniej lub bardziej przydatnych dla innych. Tutaj się natomiast zrobiła zupełnie niepotrzebna polemika, odbiegająca od idei wątku. Lekki spam się niestety zrobił. Już wszyscy wiemy, że w chmielu był słód i każdy zdecyduje co z tym zrobić. Dajcie na luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze kupuję tam chmiel i drożdże. Te drugie przede wszystkim. Najlepsze ceny i największy wybór. Wydałem już tam parę złotówek i nie mam najmniejszych zastrzeżeń. Moje jedyne zastrzeżenie to takie, że ludziom sie w dupie przewraca i to tyle. :)

Edytowane przez Giziu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam oj tam, możliwe że i mają jakąś zniżkę formy :) wysyłałem do nich zapytanie o zakup bonów na nagrody(nie, nie chciałem żeby mi to za free dawali czy sponsoring), potrzebowałem nagród na bitwy piwowarskie. Cisza po dziś dzień :D. Kontakt z klientem zdecydowanie do poprawy, zresztą jak się prowadzi interes, podaje się adres email jako formę kontaktu to jest to jak najbardziej obowiązująca forma kontaktu, jeśli klient wybiera oficjalnego maila zamiast telefonu to winien być traktowany tak jakby zadzwonił, bez żadnego "trzeba było zadzwonić".

Sklep natomiast osobiście chwalę za szybkość ostatniej realizacji zamówienia, oraz asortyment, tutaj akurat nie mam zastrzeżeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja ze swojej strony powiem, ze nigdy nie miałem problemu z kontaktem mailowym z TB. Odpowiedz zawsze w przeciągu paru godzin. Reklamacje (a w zasadzie jedna, bo tyle razy na wszystkie moje zamówienia coś było nie tak) załatwiane tak samo szybko i od ręki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja zabiorę głos. A co :-)

 

Jakieś pół roku temu musiałem dwa razy napisać do TB, żeby dosłali brakujący słód, bo za pierwszym razem cisza.

Nie jest idealnie ale wiem, jak dużo trybików musi zadziałać, żeby cała firma działała i potrafię mieć jakąś wyrozumiałość a nie napinać się "na dzień dobry". Póki co są moim numero uno ze sklepów internetowych, co nie znaczy, że nie mają obszarów do poprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@undeath ale ty jesteś smieszny. xD
2 posty ostrzegawcze napisałem, tak jak wiele osób w tym temacie, co mi się przytrafiło i na tym dyskusja się powinna zakończyć, bo sobie dałem spokój z tą reklamacją. Napisałem raz, tydzień czekałem, nie to nie, ich sprawa. są inne sklepy. Was ostrzegłem, a oni już i tak tego klienta stracili, no matter what.

 Ale nie, musi być gównoburza, potem ty i inne osoby zaczęły się mnie czepiać. nagle mam się tłumaczyć? obrońcy sklepu się znaleźli?. Jeszcze mi grozisz? sorry, że tam zamówiłem. więcej się nie powtórzy.

nie, nie dzwoniłem tam, tak to był żart, miał pokazać wasze głupie myślenie: najpierw:napisz mejla >napisałem > to teraz dzwoń>zadzowniłem>to teraz idz z buta. jak w sklepie internetowym mejl nie wystarcza, to sorry może mam posłańca z gołębiem pocztowym wysłać? są inne sklepy.

 

tak, po interwencji undeatha ;)  thx man
rozmawiałem z tb i oczywiscie nie mają mojego mejla z reklamacją.
pierwszy raz w życiu mi do kogoś mejl nie doszedł, cud. mniejsza z tym, bo to jest bardzo dobre i uniwersalne tłumaczenie.

reklamacje oczywiście przyjmą, kurier wpadnie do mnie po wszystkie chmiele i mi dzisiaj wyślą nowe chmiele.

To nie zmienia faktu, że dla mnie koniec zamawiania w TB.
Nie wybaczę: słodu w chmielu, możliwego zakażenia piwa>straty czasu na warzenie. czyli święta bez domowego piwa, bo się nie wyrobię z następnym na ten termin. Oczywiście to nie ich wina, to piwowar zawsze jest winny kwasa.
Jestem dobrej myśli. :):okey:  :beer:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@undeath ale ty jesteś smieszny. xD

2 posty ostrzegawcze napisałem, tak jak wiele osób w tym temacie, co mi się przytrafiło i na tym dyskusja się powinna zakończyć, bo sobie dałem spokój z tą reklamacją. Napisałem raz, tydzień czekałem, nie to nie, ich sprawa. są inne sklepy. Was ostrzegłem, a oni już i tak tego klienta stracili, no matter what.

 

 Ale nie, musi być gównoburza, potem ty i inne osoby zaczęły się mnie czepiać. nagle mam się tłumaczyć? obrońcy sklepu się znaleźli?. Jeszcze mi grozisz? sorry, że tam zamówiłem. więcej się nie powtórzy.

 

nie, nie dzwoniłem tam, tak to był żart, miał pokazać wasze głupie myślenie: najpierw:napisz mejla >napisałem > to teraz dzwoń>zadzowniłem>to teraz idz z buta. jak w sklepie internetowym mejl nie wystarcza, to sorry może mam posłańca z gołębiem pocztowym wysłać? są inne sklepy.

 

tak, po interwencji undeatha ;)  thx man

rozmawiałem z tb i oczywiscie nie mają mojego mejla z reklamacją.

pierwszy raz w życiu mi do kogoś mejl nie doszedł, cud. mniejsza z tym, bo to jest bardzo dobre i uniwersalne tłumaczenie.

reklamacje oczywiście przyjmą, kurier wpadnie do mnie po wszystkie chmiele i mi dzisiaj wyślą nowe chmiele.

 

To nie zmienia faktu, że dla mnie koniec zamawiania w TB.

Nie wybaczę: słodu w chmielu, możliwego zakażenia piwa>straty czasu na warzenie. czyli święta bez domowego piwa, bo się nie wyrobię z następnym na ten termin. Oczywiście to nie ich wina, to piwowar zawsze jest winny kwasa.

Jestem dobrej myśli. :):okey:  :beer:

Wszyscy Święci strzeżcie mnie przed takimi Klientami w mojej pracy... Tomato proponuje trochę dystansu i luzu. Pomyłki, awarie itp. naprawdę się zdarzają. Najważniejsi są ludzie, a Ci jak widać nie zawiedli Cię (patrz ustalenia po rozmowie telefonicznej). Zobacz jak ta sytuacja by wyglądała gdybyś zrobił jakieś zdjęcia tego chmielu, zadzwonił do TB, pogadał... Tak po prostu po ludzku.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ja jestem śmieszny, to nie wiem jak Ciebie nazwać? Bo wszystkie niecenzuralne słowa nie opiszą tego, a na twój poziom schodzić nie będę. Ja widzę, że to z Ciebie niezły żartowniś nabrałeś nas, że hoho. Jak chcesz uprawiać krytykę to rób ją chociaż konstruktywnie. I nigdzie Ci nie groziłem kolego ogarnij się, kilka razy próbowałem skończyć z Tobą dyskusję, ale widać oporniejszy jesteś od betonu. Za takie coś to powinieneś zarobić ostrzeżenie, bo dla mnie śmierdzisz kłamcą i tyle. Mam nadzieje, że nie będę miał więcej z taką osobą do czynienia.

Edytowane przez Undeath
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwarty. To, co usunięte poszło do kosza, reszta w tej postaci niech zostanie.

 

Od tego momentu proszę tylko o opinie i ewentualną dyskusję na poziomie - każda wycieczka osobista czy inne "jazdy" będą traktowane nałożeniem kary.

 

Dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomato moja rada są inne sklepy godne uwagi ja już w TB nie robię zakupów.

Nie robisz też znaków interpunkcyjnych. Moja rada - zacznij, bo tego się nie da czytać.

 

Przepraszam za post nie na temat, ale musiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyciągaj pochopnych wniosków. Posty są przeniesione (nie skasowane), bo dyskusja była raczej słaba. Można przywrócić stan początkowy, ale nie wiem czy jest sens.

 

A jak napisze, że moją reklamacje też olali to też będzie taka fajna dyskusja? 

 

Amap - nie wiem, czy będzie :) Poczekamy, to się okaże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakieś dwa tygodnie temu dostałem z TB przesyłkę, w której nie było jednej zamówionej rzeczy. Zgłosiłem to mailowo do nich i dwa dni później dosłali mi bez robienia jakichkolwiek problemów. Także komunikacja była co najmniej zadowalająca. Z mojej strony mają u mnie plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo zamawiam w TB, w 95% przesyłka jest po 3 dniach. Czasami zdarzyło się im coś zapomnieć, dorzucić, ale komunikacja bez problemowa. Dorzucali mi do kolejnej przesyłki (jeśli to nie było dla mnie ważne), lub tak jak kiedyś uszczelkę za 2zł dosłali mi kurierem 2 dni później. Z zapytaniami o asortyment sklepu nie zdarzyło mi się żeby nie odpowiedzieli. Więc jeśli chodzi o mnie, to nie rozumie tej całej dyskusji. I dziwię, się że jest taka afera odnośnie chłopaków z TB.

Edytowane przez vettis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już tu kiedyś byłem posądzany o kumoterstwo czy coś tam :) , ale kontakt mailowy w zasadzie natychmiastowy, jak coś nie grało w zamówieniu (ktoś wykupił drożdże przede mną i nie zdążyli zaktualizować na stronie) to telefon czy zmieniamy, czy co robimy. Paczka w domu zawsze na czas. Zdecydowanie polecam. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.