Skocz do zawartości

Sklep twojbrowar.pl


Rekomendowane odpowiedzi

Ja kupowałem w TB w tamtym roku praktycznie wszystko a w tym unikam kupowania w tym sklepie jak tylko mogę, ponieważ 5 dni roboczych mnie nie satysfakcjonuje. Oczywiście jak nie mogę czegoś kupić gdzie indziej to tam kupię ale wolę nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Moje zamowienie przyszlo blyskawicznie. Natomiast znowu się wnerwiłem dokonując płatności. Piszą że można zapłacić kartą. Kłamstwo! Aż do momentu gdy doszedłem do płacenia tak myślałem i musiałem zapłacić przelewem. Dla mnie to kłopot. Forsą ładuję kartę Mastercard a na koncie niewiele przechowuję. Mastercard umożliwia mi płacenie u Chinczyków.

Niech przynajmniej usuną tą informację ze strony internetowej a nie bajki wypisują

Edytowane przez Procent1968
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja zamawiałem w TB 2 razy na kwotę około 300zł i jestem z nich zadowolony.

 

Może nie mają expresowej wysyłki bo te 2 razy paczka do mnie szła około 5-7dni (dla mnie to szybko bo jestem przyzwyczajony że listy z poczty polskiej tyle czasu idą, a tutaj jak wysyłają paczkę to na następny dzień jest - zwlekają z wysyłką), pewnie dlatego tak długo bo zazwyczaj płaciłem w środę koło północy :) Ale tydzień to i tak nie tragedia.

 

Za pierwszym razem ugadywałem się z nimi na inny zestaw surowców poprzez maila, niestety dostałem ten który był w zamówieniu - nie jestem zły bo piwko mi wyszło smaczne  a i lepiej mi było warzyć na tym zestawie który mi dali bo sie nie stresowałem że wyrzuce zestaw za 70zł do kosza, tylko to był zestaw za 30zł~. Poza tym wszystko ok. Dostałem zwrot pieniędzy który nadpłaciłem a pomyłka jest rzecza ludzką :)

 

Druga wysyłka była bez żadnych niespodzianek, dostałem to co chciałem :)

 

Więc nie wiem co to za słowa krytyki w sprawie tego sklepu, jak dla mnie sklep pasuje. A oczekiwanie (na fermentacje przede wszystkim) jest wliczone w zawód piwowara :) Jeżeli ktoś chce szybciej to zawsze może kupić piwko w sklepie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Więc nie wiem co to za słowa krytyki w sprawie tego sklepu, jak dla mnie sklep pasuje. A oczekiwanie (na fermentacje przede wszystkim) jest wliczone w zawód piwowara :) Jeżeli ktoś chce szybciej to zawsze może kupić piwko w sklepie.

 

Za długą wysyłkę ............ w tym czasie co czekasz piwo mogłoby już kilka dni fermentować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do niedawna zamawiałem tylko u nich. Pewnego razu zapomniałem czegoś wrzucić do zamówienia i dorzucenie tego do koszyka poprzez kontakt mailowy nie stanowiło żadnego problemu, kontakt był jak najbardziej ok. Ceny też mają w miarę ludzkie, ale tak jak napisał kolega wyżej - czas oczekiwania na wysyłkę. Ostatnio dostałem paczkę po 8 dniach od zamówienia (6 roboczych). Informację o wysyłce dostałem na maila dopiero po wysłaniu maila z zapytaniem co z moim zamówieniem. Odpowiedzi nie dostałem, a zamiast tego właśnie wcześniej wspomniane info o wysyłce.

Zamawiając składniki w weekend, mam nadzieję na to że towar dojdzie do piątku, tak żebym w nastepny weekend mógł zabrać się za warzenie. Skoro inne sklepy bez problemu wyrabiają się w takim czasie i mają podobne ceny, to nie widzę powodu żeby zamawiać w tym akurat sklepie.

Ale jeżeli komuś to nie przeszkadza, to jak najbardziej polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TB się świetnie wyrabia z wysyłką jeśli ma towar na magazynie. Moje 5 zamówienie (niedawno rozpocząłem warzyć i z innych sklepów nie korzystałem) złożyłem wczoraj popołudniu a dzisiaj już jest w drodze. Tak samo było z poprzednim zamówieniem. Prawda, że za pierwszym razem czekałem 7-8 dni roboczych, ale zamawiałem wiele sprzętu, którego  nie mieli pod ręką. Jeśli zalezy Wam na szybkiej wysyłce przed zatwierdzeniem zakupu warto sprawdzić status zamawianych rzeczy. Status "na magazynie" zapewnia szybką wysyłkę. Status "dostępny" oznacza, że pewnie trochę poczekamy. Osobiście na tą chwilę jestem zadowolony ze sklepu i nie widzę potrzeby zmiany. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mój drugi kontakt z TB - wpłata w piątek, a dziś informacja na maila z GLS, że kurier ma już przesyłkę u siebie. Jak kurier nie nawali to jutro będzie u mnie. Poniedziałek był dniem wolnym tak więc chłopacy działają naprawdę szybko. Zamawiałem śrutownik, dwa rodzaje chmielu, drożdże Wyeast....

 

Edit: kurier był u mnie dziś, czyli od złożenia zamówienia do dziś minęło 3 dni. Dla mnie rewela!

Edytowane przez PawelH
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mogę złego słowa powiedzieć o TB,odbieram zawsze osobiście.Tylko może tak być że przez takich jak ja wydłużają się wysyłki.

A to dla tego że zamawiam rano a po południu już jestem bez uprzedzenia i chłopacy poświęcają czas na przygotowanie mojego zamówienia.Jak jeszcze wpadnie paru takich jak ja ,to poślizg murowany. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ten tak umiłowałem ;).

Co do sklepu jak najbardziej ok,jak jeszcze tam kupowałem to mega pozytyw,dosłali mi kranik (dostałem bez nakrętki)  i innym razem drożdże których zapomnieli wrzucić do paczki,nawet pytali czy to nie pilna sprawa i ich nie aktywować.

 

Teraz kupuję  w innym bo jest dużo taniej, a  nowofalowe chmiele mnie nie interesują,no może poza aramisem i mount hoodem które mają stare jak świat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy sklep ma swoje plusy i minusy.

To co wyróżnia TB to pakowanie chmielu. :) Jedyny sklep gdzie pakują próżniowo, a nie w jakieś woreczki czy torebki papierowe.

Drożdży suchych też co nie miara. Jest w czym wybierać.

Mi osobiście pasuje TB. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem kolejne zamówienie w TB.

W dniu 21.04.2015r. od razu zrobiłem przelew i .... paczka do mnie dotarła 23.04.2015r. Nie mam pojęcia dlaczego co niektórzy mają problemy z tym sklepem.? To już mój kolejny zakup i zero problemów.

Albo ja mam takie szczęście, albo zaczyna działać konkurencja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo po prostu poprawili jakość obsługi klienta. Nie, nie jestem z konkurencji, zamawiałem do tej pory w kilku sklepach, nigdzie tak długo jak tutaj nie czekałem na przesyłkę, ale jeżeli teraz jest tak jak piszesz, to tylko się cieszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem pewien, że chłopaki głupkami nie są i opinie czytają :). Przy konkurencji na rynku trzeba jednak reagować, jeśli klient nie jest do końca zadowolony.

Edytowane przez santa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albo po prostu poprawili jakość obsługi klienta. Nie, nie jestem z konkurencji, zamawiałem do tej pory w kilku sklepach, nigdzie tak długo jak tutaj nie czekałem na przesyłkę, ale jeżeli teraz jest tak jak piszesz, to tylko się cieszyć.

 

 

Sam jestem zaskoczony. Bo wszystko trwało 2 dni. Być może że mniej ludzi warzy, jak i poprawili jakość obsługi  klienta.

Wiadomo chmiele jak zwykle zapakowane próżniowo. Dla mnie Mega Pozytyw za Wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

paczkomaty też byłyby super.

 

wczoraj odebrałem przesyłkę - wszystkie chmiele (z jednym wyjątkiem) nie były zamknięte próżniowo (i widać, że nigdy nie było) - też tak macie? przyznaję, że kupuję u nich chmiele ze sporą górką ze względu na to, że właśnie dobrze są zapakowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.