Jump to content
CóreczkaTatusia

Piwo dla taty

Recommended Posts

Witam wszystkich : )

Niedawno jak wiadomo był Dzień Ojca. Mój tata zażyczył sobie ode mnie jakiegoś ciekawego, oryginalnego piwa, którego nie da się kupić w zwykłym sklepie "za rogiem".

Kompletnie nie znam się na piwach, więc jest to dla mnie trudne zadanie. Czy ktoś jest w stanie mi polecić jakieś marki, które dostanę w Polsce w jakichś sklepach specjalistycznych (najlepiej w Warszawie, ewentualnie w Łodzi)?

Nie wiem czy to coś pomoże, ale mój tata jest raczej normalnym, 50-cio letnim panem, uwielbia sport, jest mistrzem grilla, typowy tata ;) Mogę dodać, że pływa na statkach, jest oficerem, może są jakieś piwa których targetem są marynarze? ;)

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi ; D

Najlepiej pójść do sklepu specjalistycznego i porozmawiać ze sprzedawcą

W Warszawie:

Cech Piwny Polna 13

Piwomaniak Al Jana Pawła 61

Piwonia Al KEN 50

Mogę dodać, że pływa na statkach, jest oficerem, może są jakieś piwa których targetem są marynarze?

Z morskim tematem kojarzy mi się tylko Anchor Brewing do kupienia w dobrych sklepach piwnych :)

Edited by Bzdzionek

Albo zawsze zostaje Lildl i piwa z tygodnia Angielskiego, oferta dosyć spora i przekrój piwek ciekawych, których w każdym sklepie nie kupisz.

Raczej trudno coś polecić nie wiedząc jakie "smaki" preferuje tata.

Ja również polecałbym wycieczkę do sklepu specjalistycznego i chwilę rozmowy z obsługą.

Lidl z jednej strony spoko, ale z drugiej strony może to być odebrane jako "piwa z promocji w pobliskim dyskoncie". :)

Ja również polecałbym wycieczkę do sklepu specjalistycznego i chwilę rozmowy z obsługą.

Plus wiedza, jakie to piwo ma być. Czy mocno chmielone, a może bardziej słodowe? Czy sesyjne, czy z dużą zaw. alkoholu? Target "dla marynarzy" będzie tak samo nieprecyzyjny jak piwo "dla kobiet".

Jak mam strzelać to bym wybrał jakieś dobre Double IPA albo RISa.

Edited by MichalW