Skocz do zawartości

A może by tak nie "Księga pochwał " pisać odwrotnie


Rekomendowane odpowiedzi

bo to proste jest, przecież sklepy wykonują swoją pracę jeśli sprawnie, chwała im za to mają klientów .

Ja proponuję coś odwrotnego- pokazujmy błędy i niedociągnięcia -może nasze uwagi pomogą im wyciągać wnioski i eliminować braki.

Edytowane przez Staszku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cel szczytny - poprawa jakości obsługi. Jest tylko problem. Sklepy i tak wchodzą nam klientom wystarczająco w cztery litery tak, że (za wyjątkiem jednego sklepu i terminu oczekiwania na realizację zamówienia) nie mam problemów z żadnym sklepem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz drugie imię 'szczęściarz" :D , nie wydaje się żeby sklepy nie popełniały błędów. Ot przykład z mojej krótkiej kariery piwowarskiej. Kupiłem w jodowy wskaźnik skrobi w sklepie u Dori który nie zadział, niby nic, ale stało się to przy mojej pierwszej warce, a naczytałem się jakie to ważne.

Nie chcę generalizować, ale wydaje mi się że bezpośrednia interwencja w sklepie skutkował by jakąś standardową formułką, (przetrenowałem to w innych dziedzinach) natomiast głos na forum skutkowałby najprawdopodobniej sprawdzeniem ww towaru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jodowy wskaźnik skrobi w sklepie u Dori który nie zadział

skąd wiesz że nie zadział ?może zadział tylko już skrobi nie było ,było kupić zwykłą jodynę o ileś tam pewnie tańszą (nie wiem ile taki wskaźnik) mi on zawsze zadział

sam pomysł tematu na dwoje babka wróżyła jak to mawiają ,znajdą się tacy co będą swoje żale wylewać że 5g słodu brakowało, a i konkurencja może zadziałać

tak naprawdę sklepów jest kilka i każdy ma wyrobione o nich zdanie ,a jak wiadomo nie mylą się ci którzy nic nie robią

 

ty założyłeś że jak zadzwonisz to usłyszysz coś tam,a może byś usłyszał przeprosiny i że zostanie dosłany nowy (sprawny) wskaźnik ,albo przy następnym zamówieniu jakiś gratis

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak stwierdziłeś że nie działa ? smak miał cierpki zamiast słodkiego? czy może zabarwił się po dodaniu do odrobiny zacieru? ;)

W sklepach pracują TYLKO ludzie, oni maja prawo się mylić. Uważam że ten wątek będzie służył do nie merytorycznego hejtowania właścicieli sklepów, a co za tym idzie nie wróże mu długiego istnienia.

Edytowane przez Lusterko87
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz drugie imię 'szczęściarz" :D , nie wydaje się żeby sklepy nie popełniały błędów. Ot przykład z mojej krótkiej kariery piwowarskiej. Kupiłem w jodowy wskaźnik skrobi w sklepie u Dori który nie zadział, niby nic, ale stało się to przy mojej pierwszej warce, a naczytałem się jakie to ważne.

Nie chcę generalizować, ale wydaje mi się że bezpośrednia interwencja w sklepie skutkował by jakąś standardową formułką, (przetrenowałem to w innych dziedzinach) natomiast głos na forum skutkowałby najprawdopodobniej sprawdzeniem ww towaru

Aż mną zatrzęsło. Po pierwsze wskaźnik skrobi nie może nie zadziałać. Po drugie jeśli masz jakiś problem ze sklepem, to z nim załatwiaj sprawę. Jeśli się nie uda, to dopiero wtedy ostrzegaj innych (sam kiedyś popełniłem taki błąd i do dzisiaj jest mi głupio). Po trzecie akurat Dori jest bardzo przyjaźnie nastawiona do klientów. I nie piszę tego tylko z sympatii, ale z własnego doświadczenia. A po czwarte i najważniejsze, ten temat nie jest konstruktywny, a wręcz sprzyjający złym emocjom. Postuluję o zamknięcie go, póki jeszcze krwi nie zepsuł zbyt wielu.

Edytowane przez Jacenty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A stąd wiem, że kupiłem w aptece płyn lugola i ten zadziałał.

 

najdą się tacy co będą swoje żale wylewać że 5g słodu brakowało

 

i o to właśnie chodzi żeby dostać dokładnie to co się zamawia, nie mniej nie więcej, nie coś podobnego.

Wydaje się, że odrobina krytyki nikomu nie zaszkodziła, a wręcz przeciwnie.

 

ty założyłeś że jak zadzwonisz to usłyszysz coś tam,a może byś usłyszał przeprosiny i że zostanie dosłany nowy (sprawny) wskaźnik ,albo przy następnym zamówieniu jakiś gratis

 

Czytaj co napisałem- nie zakładam że tak by nie było, ale też nie zakładam że by było

 

W sklepach pracują TYLKO ludzie, oni maja prawo się mylić.

 

dokładnie o tym piszę, a wskazanie błędów może tylko pomóc, bo łatwo błędy mogą stać się rutyną

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po trzecie akurat Dori jest bardzo przyjaźnie nastawiona do klientów

 

Nie ma w mojej wypowiedzi nic osobistego, ot po prostu przykład że najlepszym też zdarzają się błędy. I nie chodzi tu o piętnowanie kogokolwiek tylko o wskazanie błędu.

Podaj adres wyślę ci nie działający wskaźnik skrobi!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie spokój każdemu zdarzają się błędy :)

Było kilku klientów którym "nie działał wskaźnik". Myślę, że nie żałują faktu że do mnie napisali lub zadzwonili w tej sprawie, mimo że nie wymieniłam im wskaźnika na inny, nie oddałam pieniędzy i nie dałam gratisów. Zyskali coś więcej - wiedzę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: czy słody i chmiel i drożdże zadziałały? miałem jodynę z lat czernobyla (w apteczce leżała), śmigała ale uszkodziła się nakrętka i wyschła. W jednym sklepie mieli przeterminowaną i mi dali fri, śmiga, czasami trzeba korzystać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GB, litości :) Co to ma wspólnego z tematem. Poważnie moderację wpisów Ci włączę...

 

Co do tematu. Reklamacje kierujcie do sklepów, taki ich prawny obowiązek, żeby je realizować Nie chcą, nie robią tego, macie problemy - wtedy pisać. Ale nie róbcie tego przed konsultacją i kontaktem z firmą która wam sprzedała towar. Przecież wystarczy jeden mail, telefon i wierzę, że sprawę każda z naszych firm piwowarskich załatwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

snapback.pngUżytkownik Gawon dnia 11 kwiecień 2014 - 18:37 napisał

 

 

najdą się tacy co będą swoje żale wylewać że 5g słodu brakowało

 

 

 

i o to właśnie chodzi żeby dostać dokładnie to co się zamawia, nie mniej nie więcej, nie coś podobnego.

 

rozumiem że masz dokładnie taką samą wagę jak w sklepie i razem były kalibrowane?

jeśli dostaniesz 5g więcej odeślesz do sklepu ?

z takim podejście uważam że trzeba iść samemu do sklepu ,a nie przez internet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.