Jump to content
Staszku

A może by tak nie "Księga pochwał " pisać odwrotnie

Recommended Posts

bo to proste jest, przecież sklepy wykonują swoją pracę jeśli sprawnie, chwała im za to mają klientów .

Ja proponuję coś odwrotnego- pokazujmy błędy i niedociągnięcia -może nasze uwagi pomogą im wyciągać wnioski i eliminować braki.

Edited by Staszku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel szczytny - poprawa jakości obsługi. Jest tylko problem. Sklepy i tak wchodzą nam klientom wystarczająco w cztery litery tak, że (za wyjątkiem jednego sklepu i terminu oczekiwania na realizację zamówienia) nie mam problemów z żadnym sklepem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty masz drugie imię 'szczęściarz" :D , nie wydaje się żeby sklepy nie popełniały błędów. Ot przykład z mojej krótkiej kariery piwowarskiej. Kupiłem w jodowy wskaźnik skrobi w sklepie u Dori który nie zadział, niby nic, ale stało się to przy mojej pierwszej warce, a naczytałem się jakie to ważne.

Nie chcę generalizować, ale wydaje mi się że bezpośrednia interwencja w sklepie skutkował by jakąś standardową formułką, (przetrenowałem to w innych dziedzinach) natomiast głos na forum skutkowałby najprawdopodobniej sprawdzeniem ww towaru

Share this post


Link to post
Share on other sites

jodowy wskaźnik skrobi w sklepie u Dori który nie zadział

skąd wiesz że nie zadział ?może zadział tylko już skrobi nie było ,było kupić zwykłą jodynę o ileś tam pewnie tańszą (nie wiem ile taki wskaźnik) mi on zawsze zadział

sam pomysł tematu na dwoje babka wróżyła jak to mawiają ,znajdą się tacy co będą swoje żale wylewać że 5g słodu brakowało, a i konkurencja może zadziałać

tak naprawdę sklepów jest kilka i każdy ma wyrobione o nich zdanie ,a jak wiadomo nie mylą się ci którzy nic nie robią

 

ty założyłeś że jak zadzwonisz to usłyszysz coś tam,a może byś usłyszał przeprosiny i że zostanie dosłany nowy (sprawny) wskaźnik ,albo przy następnym zamówieniu jakiś gratis

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak stwierdziłeś że nie działa ? smak miał cierpki zamiast słodkiego? czy może zabarwił się po dodaniu do odrobiny zacieru? ;)

W sklepach pracują TYLKO ludzie, oni maja prawo się mylić. Uważam że ten wątek będzie służył do nie merytorycznego hejtowania właścicieli sklepów, a co za tym idzie nie wróże mu długiego istnienia.

Edited by Lusterko87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ty masz drugie imię 'szczęściarz" :D , nie wydaje się żeby sklepy nie popełniały błędów. Ot przykład z mojej krótkiej kariery piwowarskiej. Kupiłem w jodowy wskaźnik skrobi w sklepie u Dori który nie zadział, niby nic, ale stało się to przy mojej pierwszej warce, a naczytałem się jakie to ważne.

Nie chcę generalizować, ale wydaje mi się że bezpośrednia interwencja w sklepie skutkował by jakąś standardową formułką, (przetrenowałem to w innych dziedzinach) natomiast głos na forum skutkowałby najprawdopodobniej sprawdzeniem ww towaru

Aż mną zatrzęsło. Po pierwsze wskaźnik skrobi nie może nie zadziałać. Po drugie jeśli masz jakiś problem ze sklepem, to z nim załatwiaj sprawę. Jeśli się nie uda, to dopiero wtedy ostrzegaj innych (sam kiedyś popełniłem taki błąd i do dzisiaj jest mi głupio). Po trzecie akurat Dori jest bardzo przyjaźnie nastawiona do klientów. I nie piszę tego tylko z sympatii, ale z własnego doświadczenia. A po czwarte i najważniejsze, ten temat nie jest konstruktywny, a wręcz sprzyjający złym emocjom. Postuluję o zamknięcie go, póki jeszcze krwi nie zepsuł zbyt wielu.

Edited by Jacenty

Share this post


Link to post
Share on other sites

A stąd wiem, że kupiłem w aptece płyn lugola i ten zadziałał.

 

najdą się tacy co będą swoje żale wylewać że 5g słodu brakowało

 

i o to właśnie chodzi żeby dostać dokładnie to co się zamawia, nie mniej nie więcej, nie coś podobnego.

Wydaje się, że odrobina krytyki nikomu nie zaszkodziła, a wręcz przeciwnie.

 

ty założyłeś że jak zadzwonisz to usłyszysz coś tam,a może byś usłyszał przeprosiny i że zostanie dosłany nowy (sprawny) wskaźnik ,albo przy następnym zamówieniu jakiś gratis

 

Czytaj co napisałem- nie zakładam że tak by nie było, ale też nie zakładam że by było

 

W sklepach pracują TYLKO ludzie, oni maja prawo się mylić.

 

dokładnie o tym piszę, a wskazanie błędów może tylko pomóc, bo łatwo błędy mogą stać się rutyną

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po trzecie akurat Dori jest bardzo przyjaźnie nastawiona do klientów

 

Nie ma w mojej wypowiedzi nic osobistego, ot po prostu przykład że najlepszym też zdarzają się błędy. I nie chodzi tu o piętnowanie kogokolwiek tylko o wskazanie błędu.

Podaj adres wyślę ci nie działający wskaźnik skrobi!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dajcie spokój każdemu zdarzają się błędy :)

Było kilku klientów którym "nie działał wskaźnik". Myślę, że nie żałują faktu że do mnie napisali lub zadzwonili w tej sprawie, mimo że nie wymieniłam im wskaźnika na inny, nie oddałam pieniędzy i nie dałam gratisów. Zyskali coś więcej - wiedzę :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam pytanie: czy słody i chmiel i drożdże zadziałały? miałem jodynę z lat czernobyla (w apteczce leżała), śmigała ale uszkodziła się nakrętka i wyschła. W jednym sklepie mieli przeterminowaną i mi dali fri, śmiga, czasami trzeba korzystać.

Share this post


Link to post
Share on other sites

GB, litości :) Co to ma wspólnego z tematem. Poważnie moderację wpisów Ci włączę...

 

Co do tematu. Reklamacje kierujcie do sklepów, taki ich prawny obowiązek, żeby je realizować Nie chcą, nie robią tego, macie problemy - wtedy pisać. Ale nie róbcie tego przed konsultacją i kontaktem z firmą która wam sprzedała towar. Przecież wystarczy jeden mail, telefon i wierzę, że sprawę każda z naszych firm piwowarskich załatwi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Temat ten to chyba prowokacja, wg mnie do unicestwienia. Jest na forum temat konkretny: 'Księga pochwał', ma też za zadanie krytykę nie tylko uśmieszki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

snapback.pngUżytkownik Gawon dnia 11 kwiecień 2014 - 18:37 napisał

 

 

najdą się tacy co będą swoje żale wylewać że 5g słodu brakowało

 

 

 

i o to właśnie chodzi żeby dostać dokładnie to co się zamawia, nie mniej nie więcej, nie coś podobnego.

 

rozumiem że masz dokładnie taką samą wagę jak w sklepie i razem były kalibrowane?

jeśli dostaniesz 5g więcej odeślesz do sklepu ?

z takim podejście uważam że trzeba iść samemu do sklepu ,a nie przez internet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.