Swiezy 0 Posted March 18, 2014 Witam Piwowarzy Orientujecie się może czy w Białymstoku jest jakiś depozyt piwny ? Ewentualnie czy są organizowane jakieś wymiany swoimi wyrobami między piwowarami domowymi ? Jeżeli nie ma to póki co zapraszam do kontaktu @ wprawdzie ja jestem początkujący ale może ktoś będzie zainteresowany jakąś wymianą . Zapraszam do konaktu na @ - adres w profilu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cml 217 1 Items Posted March 18, 2014 na bieżąco dodaję nowe depozyty w tym wątku - jeśli uda Ci się założyć depozyt w Białymstoku - prośba o info w tym wątku Quote Share this post Link to post Share on other sites
piwosz 7 Posted March 18, 2014 Pytałem właściciela sklepu "Piwa świata" jakiś czas temu, ale nie był zbyt chętny. Jeżeli jesteś chętny na wymiany to wbijaj na "Piwowarskie Podlasie" na facebooku i się ogłoś tam, na pewno ktoś będzie chętny przy okazji np. posiadówki w multibrowarze Quote Share this post Link to post Share on other sites
Swiezy 0 Posted March 21, 2014 To może właśnie w multibrowarze się zgodzą . BTW dzięki za info na pewno się odezwe na fejsie. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Szymon90 5 Posted March 21, 2014 Najbliższa okazja do wymienienia się swoimi wyrobami będzie przy okazji pierwszej bitwy piwowarów, która odbędzie się 2 kwietnia. Ja osobiście na pewno zabiorę kilka butelek mojego piwka w celu zamiany z innymi piwowarami. Quote Share this post Link to post Share on other sites