Jump to content
Sign in to follow this  
PiwoLab

[Giełda] Przekaźnik półprzewodnikowy stycznik FOTEK SSR-40A

Recommended Posts

Jak w temacie, sprzedam przekaźnik półprzewodnikowy FOTEK SSR-40 DA. Wykorzystać go można do sterowania grzałkami.

Dane techniczne:

- przekaźnik jednofazowy,

- napięcie pracy 24-380VAC,

- max prąd 40A,

- napięcie sterujące 3-32VDC,

- czas reakcji <10ms,

- temperatura pracy -30 do +80°C,

- wymiary przekaźnika - 63mm x 45mm x 23mm,

- rozstaw otworów montażowych - 48mm,

- dioda sygnalizacyjna informująca o stanie pracy przekaźnika.

Nowa cena: 25,00 zł/szt.

post-6938-0-36399600-1384456479_thumb.jpg

Edited by andrzejk2

Tzn co mogę do jednofazowej instalacji na 16A dzięki takiemu cudowi podpiąć większą grzałkę niż 230V x 16A = 3,7kW??

Nie jestem elektrykiem. Przekaźnik "chroni" sterownik, a nie instalację. Instalacja powinna wytrzymać obciążenie końcowym odbiornikiem. Czyli do instalacji 16A możemy podpiąć grzałkę 3,7kW.

Tzn. większość reg. temp. ma wyjście często do max 10A , ale reg może sterować tym przekaźnikiem , a przekaźnik można obciążyć więcej niz ta większość regulatorów.

Edited by lewatywa8

co mogę do jednofazowej instalacji na 16A dzięki takiemu cudowi podpiąć większą grzałkę niż 230V x 16A = 3,7kW?

NIe, podany parametr

- max prąd 40A,

określa ile dany przekaźnik może maksymalnie przełączać, a tak jak andrzejk2 podał wyżej w żaden sposób nie zwiększy to wydajności prądowej Twojej instalacji.

Osobiście to bałbym się podłączać obciążenia 3,7kW przy zabezpieczeniu 16A. ;) matematyka matematyką, a fizyka fizyką.

ten przekaźnik nie służy so sterowania załącz/wyłącz tylko do płynnej regulacji prądu(mocy).

zależnie do napięcia na wejściu otwiera się mniej lub więcej i na wyjściu może przepłynąć proporcjonalny prąd.

ten przekaźnik nie służy so sterowania załącz/wyłącz tylko do płynnej regulacji prądu(mocy).

No ale to już są elektroniczne herezje :monster: