Jump to content

maori amber

pepe11
 Share

Recommended Posts

uwarzyłem Maori Amber z zestawu Twój Browar na Mauribrew Ale , pierwszy raz mam tak mętne piwo , stoi dwa tygodnie i nadal jest mętne jak żytnie . Robił może ktoś to piwo ? jak z klarownością ?

Edited by pepe11

U mnie kończy fermentację cichą. Przy zlewaniu z burzliwej było już całkiem klarowne. Jakich drożdży używałeś? Moje fermentuje na Mangrove Jack's M44.

Mauribrew Ale , bodaj pierwszy raz je dodałem , zawsze mam bardzo klarowne piwa a tym razem jak sok z dżdżownic

Edited by pepe11

Z dolną fermentacją nie mam żadnego doświadczenia. Drożdży MJ też używałem pierwszy raz - zachowywały się dość dziwnie, strasznie długo startowały. Ale przy zlewaniu na cichą piwo było już całkiem klarowne.

Z dolną fermentacją nie mam żadnego doświadczenia. Drożdży MJ też używałem pierwszy raz - zachowywały się dość dziwnie, strasznie długo startowały. Ale przy zlewaniu na cichą piwo było już całkiem klarowne.

dałem Ale nie Lager tak jak w pierwszym poście

• 3 months later...
  • 2 weeks later...