Jump to content
Angelus1984

Browamator - opinia

Recommended Posts

Witam.

Chciałbym się z wami podzielić moim pierwszym doświadczeniem z tym sklepem.

 

Zachęcony nagraniami pana Kopyra uznałem BA za najlepiej prezentujący się sklep o tematyce w polsce i wybrałem go na 1 zamówienie słodów.

 

Towar nie był zbyt wyszukany jak sądzę BA Hefeweizen / Pszeniczne 13°Blg - zestaw surowców i siateczka do chmielu.

 

Zamówienie miało miejsce 11.09 (środa) . Zapłacono w trybie natychmiastowym. Dostawa kurierem.

17.09 (wtorek) Skontaktowałem się z ich biurem i zapytałem jaki jest stan zamówienia gdyż nadal nie otrzymałem towaru .

Dopiero po interwencji otrzymałem informacje ze wysyłka może się opóźnić i że wyślą być może w tym tygodniu. Przy czym przepraszamy dołożymy wszelkich starań bla bla bla.

 

Ok .Czekam cierpliwie. Dziś mamy piątek 20.09 dostałem informację mailem że kurier odebrał moje zamówienie do sprawdzenia ten i ten nr przesyłki (więc najszybciej dostane słody 23.09.. tak ??. nie..) .

Wchodzę na stronkę GLSu i co?... przesyłka zgłoszono nie odebrano a co za tym idzie paczka dotrze do mnie najszybciej 24.09..

 

Może i marudzę ale przyznam się że przywykłem do innego standartu realizowania przesyłek kurierem :( .

 

Pozdrawiam i niestety odradzam ten sklep.

Niepocieszony klient.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja chciałem kupić tam następny zestaw na piwko, gdzie polecacie koledzy kupować?

Edited by Mudulinek

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja chciałem kupić tam następny zestaw na piwko, gdzie polecacie koledzy kupować?

Kupowałem już w centrumpiwowarstwa.pl, homebrewing.pl x2, piwoszarnia.pl x2, twojbrowar.pl, homebeer.pl, www.piwopiweczko.pl/

We wszystkich przypadkach (poza ostatnim zamówieniem z homebrewing - ale zamówiłem coś czego oficjalnie nie było na stanie i zanim złożyłem zamówienie byłem poinformowany o późniejszym terminie wysłania zamówienia) paczka została wysłana tego samego dnia lub następnego po złożeniu zamówienia.

Polecam te sklepy bo naprawdę podchodzą do pracy bardzo rzetelnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

BA jako rekompensatę za opóźnienie ( bardzo duże ) dało mi korek do zamykania otwartych butelek czy jak to sie tam nazywa. czyli warto bylo czekać.... ech

 

Ogólnie dziwi mnie takie podejście. Ale mam nauczkę i więcej tam nie zawitam. Osobiście polecam ALEpiwo. Następne zakupy będą tam robione ze względu na przezroczyste wiaderka:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja też kilka razy zamawiałem w BA, już tego nie robię. Za każdym razem przynajmniej kilka dni czekania.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ktoś chce szybko to nie zamawia w BA. To już wiadomo od dawna. Nie wiem skąd to zdziwienie?

Zapewne stąd, że teraz są inne standardy realizacji zamówień w sklepach internetowych.

Dwa tygodnie czekania to totalna porażka.

Ktoś zamawia w Polsce, a paczkę dostaje jakby szła z Chin :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak ktoś chce szybko to nie zamawia w BA. To już wiadomo od dawna. Nie wiem skąd to zdziwienie?

 

To raczej przestrzeganie innych przed kupowaniem w BA. Niestety takim długim czasem realizacji będą systematycznie tracić klientów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi się wydaje że ich nie stracą choćby z faktu bycia jedynym importerem w Polsce słodów Weyermana ( czy jakoś tak ;)

Edited by Lusterko87

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi się wydaje że ich nie stracą choćby z faktu bycia jedynym importerem w Polsce słodów Weyermana

Właśnie dlatego u nich zamówiłem. Zamówienie 16.09. w sumie 29 pozycji na ponad 200 kg. 18.09. mail do obsługi kiedy mogę podjechać??, sympatyczna Pani :) oddzwoniła i powiedziała, że jutro tj, 19.09. Podjechałem, zapłaciłem, z magazynierem pogadałem chwile (bo też warzy piwo) i tyle. Ale jeśli chodzi o przesyłki to rzeczywiście się ociągają do 10 dni nawet. Plus za duży asortyment w jednym miejscu, minus za długi czas realizacji przesyłek.

A jeśli chodzi o szybkość przesyłek polecam homebrewing.pl, są perfekcyjni w tym temacie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Browamator pracuje pełna parą - Patrycja i Karolina obsługują Wasze zamówienia via e-mail i telefon natomiast Leszek, Grzesiek, Alek, Darek i Mateusz pakują paczki (także w weekendy).

 

W przypadku opóźnienia zamówienia, informujemy Kupującego. Fakt - tych opóźnień jest teraz więcej - odczuwalnie rozpoczął się sezon piwowarski, mamy szczyt sezonu winiarskiego a my finiszujemy z przeprowadzką do drugiej części magazynu. Trwają tez prace nad zupełnie nowym systemem IT, który usprawni obsługe większych zamówień (do redystrybutorów i browarów). Wiem, że to nasz problem a nie Kupującego i czas dostawy pow. 7 dni to we współczesnych realiach duży kłopot dla Odbiorcy. Ale zapewniam - pracujemy nad tym, żeby to się zmieniło trwale i na lepsze !

 

Za wszystkie opóźnienia serdecznie przepraszamy. Zapewniam, że każde zamówienie - nawet najmniejsze - jest dla nas tak samo ważne i mile widziane. Serdecznie zapraszamy do nadsyłania uwag bezpośrednio do nas - biuro@browamator.pl lub 172761411 - od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00.

 

Pozdrawiam,

Ziemek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Browamator pracuje pełna parą - Patrycja i Karolina obsługują Wasze zamówienia via e-mail i telefon natomiast Leszek, Grzesiek, Alek, Darek i Mateusz pakują paczki (także w weekendy).

 

W przypadku opóźnienia zamówienia, informujemy Kupującego. Fakt - tych opóźnień jest teraz więcej - odczuwalnie rozpoczął się sezon piwowarski, mamy szczyt sezonu winiarskiego a my finiszujemy z przeprowadzką do drugiej części magazynu. Trwają tez prace nad zupełnie nowym systemem IT, który usprawni obsługe większych zamówień (do redystrybutorów i browarów). Wiem, że to nasz problem a nie Kupującego i czas dostawy pow. 7 dni to we współczesnych realiach duży kłopot dla Odbiorcy. Ale zapewniam - pracujemy nad tym, żeby to się zmieniło trwale i na lepsze !

 

Za wszystkie opóźnienia serdecznie przepraszamy. Zapewniam, że każde zamówienie - nawet najmniejsze - jest dla nas tak samo ważne i mile widziane. Serdecznie zapraszamy do nadsyłania uwag bezpośrednio do nas - biuro@browamator.pl lub 172761411 - od poniedziałku do piątku, od 8:00 do 16:00.

 

Pozdrawiam,

Ziemek

Ja jednak uważam, że firmą nie rządzi jakieś oprogramowanie tylko ludzie/pracownicy. A działają tak, jak ktoś ich przeszkolił i nauczył kultury firmy, w której pracują. A jak pracują? Tego niestety wielu z nas tego doświadczyło. Dlatego zmieniłem juz dawno dostawcę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...mój drugi i ostatni zakup, to jakaś kpina. Przy pierwszym zamówieniu ponad tydzień ale pani z biura powiedziała ze maja awarie w systemie....

drugie zamówienie złożyłem i cisza, czwartego dnia dzwonie i nawet nie podjeli się jeszcze tego zlecenia... lol

mowie że dziś środa, by jutro kurierem wysłali bo w weekend mialem warzyć warke... także cisza. Nie polecam nikomu, brat również mi odradzał także miał rację.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszę trochę odgrzebać temat. Złożyłem zamówienie, ale przez nieuwagę niedoczytałem o terminach realizacji przesyłek (10-12 dni). Więcej już tego błędu nie popełnie i wybiorę inny sklep. Zamówienie złożyłem 11.11 a dziś 20.11 jest dalej "skierowane do pakowania". Dziś skończył bym robić burzliwą, a przesyłki dalej nie mam. Mimo mojego niedoczytania, NIE POLECAM.

Edited by RobertJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muszę trochę odgrzebać temat. Złożyłem zamówienie, ale przez nieuwagę niedoczytałem o terminach realizacji przesyłek (10-12 dni). Więcej już tego błędu nie popełnie i wybiorę inny sklep. Zamówienie złożyłem 11.11 a dziś 20.11 jest dalej "skierowane do pakowania". Dziś skończył bym robić burzliwą, a przesyłki dalej nie mam. Mimo mojego niedoczytania, NIE POLECAM.

Tutaj to trochę niepoważne zachowanie z Twojej strony. Skoro nie doczytałeś, a jest napisane 10-12 dni (sprawdź jeszcze, czy chodzi o dni robocze), wpłata pewnie została zaksięgowana 12ego albo 13ego, czyli mają jeszcze czas. Kupując akceptujesz regulamin, krtórego ustaleń w Twoim przypadku nikt nie naruszył.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złożyłem zamówienie, ale przez nieuwagę niedoczytałem o terminach realizacji przesyłek (10-12 dni).

 

W przypadku kiedy sklep ma taki długi okres realizacji zamówienia warto skorzystać z opcji zapłaty za pobraniem, wtedy już nie tylko Tobie, ale i sklepowi zależy na szybkiej finalizacji transakcji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

popieram! Ostatnio dwa razy płaciłem w browamatorze kartę kredytową, i dwa razy nie otrzymali płatności pomimo, że miałem potwierdzenie realizacji transkacji ;/ szkoda pisać ile czasu trzeba było to odkręcać....

Potwierdzam, kilka wcześniejszych postów jeżeli chodzi o dostawę w homebrewing biją ich o stokroć.

Share this post


Link to post
Share on other sites
brat również mi odradzał także miał rację.

Było trzeba słuchać Brata :)

Ps. Rownież nie polecam mozolnie im to idzie ;) chyba przyjmują do pracy tam tylko z grupą :))

Jeśli chodzi o pobranie również maja to w głębokim poważaniu

Edited by Kubuch

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złożyłem zamówienie, ale przez nieuwagę niedoczytałem o terminach realizacji przesyłek (10-12 dni).

 

W przypadku kiedy sklep ma taki długi okres realizacji zamówienia warto ...

...zrezygnować i zrobić zakupy w innym :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Złożyłem zamówienie, ale przez nieuwagę niedoczytałem o terminach realizacji przesyłek (10-12 dni).

 

W przypadku kiedy sklep ma taki długi okres realizacji zamówienia warto ...

...zrezygnować i zrobić zakupy w innym :P

 

Paczka z "Twój Browar" dotarła elegancko w 2 dni. Co do tych 10-12 dni, zdaje sobie sprawę że to ja zawalilem, dlatego informuje innych którzy też mogli niedoczytać. No bo po co tracić czas. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paczka z "Twój Browar" dotarła elegancko w 2 dni. Co do tych 10-12 dni, zdaje sobie sprawę że to ja zawalilem, dlatego informuje innych którzy też mogli niedoczytać. No bo po co tracić czas. :)

 

Inna rzecz, że wypadałoby walnąć tę informację jakąś czerwoną czcionką albo dodać informację przed finalizacją zakupu, gdzieś w koszyku wirtualnym. Sam się naciąłem, bo nie zauważyłem. Do nikogo jednak pretensji jednak nie mam :)

 

Paczka zamówiona 13.11, doszła dzisiaj, czyli po 8 dniach, nie licząc dnia zakupu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.