Jump to content
Sign in to follow this  
bestisz

Fałszywe dno do garnka - plik pod wycinarkę

Recommended Posts

Poszukuję kogoś kto byłby pomocny w przygotowaniu pliku pod wycinarkę laserową. Jestem z CAD-a noga i całkowicie nie wiem jak się za to zabrać. Średnica dna ma wynosić 395mm. Nacięcia tak naprawdę nie wiem jakie, gdzieś ktoś pisał że dobre są szerokie 0,8mm ale długość też nie wiem jaka. Może ktoś ma w plik ze swoim fałszywym dnem które wypalał i się podzieli.

 

Edit:

Wycinanie mam gratis. Jeżeli ktoś z terenu Katowice, Sosnowiec, Będzin (okolice) chciałby takie samo dno to mogę po kosztach materiału takie zrobić. Blachę będę kupował w http://www.rentrans-stal.pl/ . Blacha to 2mm OH18N9 304.

Edited by bestisz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Własnie mi Rentrans odpisał:

witam,

jedynie 2 x 1000 x 2000 (32 kg) (nie tniemy) - cena 11 zł/kg netto.Dostępna z magazynu.

pozdrawiam

 

Beata

 

Za cały arkusz wychodzi 429,44zł brutto. Wyjdzie z tego 8 sztuk - czyli koszt blachy na sztukę to niecałe 54zł.

 

Znalazłem jeszcze tutaj (do odbioru w Katowicach więc odchodzi przesyłka):

http://allegro.pl/bl...3471221261.html

Edited by bestisz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Własnie mi Rentrans odpisał:

witam,

jedynie 2 x 1000 x 2000 (32 kg) (nie tniemy) - cena 11 zł/kg netto.Dostępna z magazynu.

pozdrawiam

 

Beata

 

Za cały arkusz wychodzi 429,44zł brutto. Wyjdzie z tego 8 sztuk - czyli koszt blachy na sztukę to niecałe 54zł.

 

Znalazłem jeszcze tutaj (do odbioru w Katowicach więc odchodzi przesyłka):

http://allegro.pl/bl...3471221261.html

 

Cena dobra. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszystko fajnie tylko w Rentransie nie tną wcale blach (nawet jak kupię cały arkusz). Tną kątowniki, rury, pręty itp ale blach nie! - Tak mi powiedziała kobitka z handlowego. Cały arkusz jak kupię to nie mam go w czym przywieźć. Chyba pozostaje tylko detal z Katowic za 75zł sztuka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak też właśnie czynię. Średnicę zmieniłem pod własne potrzeby i metodą CTRL+C / CTRL+V rzeźbię szczeliny :D

 

Witam

 

Poczytaj o poleceniu lustro :), ewentualnie można by pokombinować z kreskowaniem

 

Pozdrawiam Piotr

 

w cadzie polecam kopiowanie z punktem bazowym , jakby ktoś coś potrzebował na szybko z cada to piszcie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zobacz czy pasuje Ci takie rozstawienie szczelin.

 

Jak chcesz gęściej bądź inna wielkość szczelin daj znać to przerobię.

 

http://www24.zippysh...54919/file.html

 

 

EDIT:

 

Wrzucam jeszcze z przesuniętymi szczelinami w pionie a nie w poziomie.

 

http://www56.zippysh...70865/file.html

FD.pdf

FD1.pdf

FD_1.pdf

FD_.pdf

Edited by BialY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wrzuć jeszcze taki projekt na średnicę 50cm jak możesz bez pustego pola w środku. Bedę wdzięczny. :)

 

Na pewno na równo 50? Żeby ci do garnka wlazło:)

 

I z przesunięciem w pion czy poziom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokladnie na 50cm. Zobacz u mnie w galerii garnki. :) (jeszcze to miejsce puste chcialbym wypenione takimi samymi szczelinami)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak pisał Atebo sczelina 0,7mm x 18mm jest odpowiednia.

 

Nie chcę wkładać kija w mrowisko, ale u mnie szczeliny 0,7mm się nie sprawdziły. Zeszło kilka pierwszych litrów a potem zakitowały się na amen...... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi też się wydaje że 0,7 mm to za mało. Ponieważ niektórzy wycinaj ręcznie (kątówko) szczeliny tarczo 1mm. I mówią że jest ok.

I szczeliny wychodzą trochę większe nisz 1 mm.

Edited by br.an.tr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chcę wkładać kija w mrowisko, ale u mnie szczeliny 0,7mm się nie sprawdziły. Zeszło kilka pierwszych litrów a potem zakitowały się na amen...... :(

To nie wina szerokości szczelin tylko nieumiejętnego wysładzania. Prawdopodobnie za szybko spuszczałeś brzeczkę i nie nacinałeś górnej warstwy wysłodzin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie mam z moim sitem problemów. Co prawda przy pszenno-żytnim po wysłodzeniu ok 25l zlekka się przytyka ale z resztą piwek nie mam problemów i 60l przy nacinaniu młóta wysładzam w (locie)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmieniales na jakies inne?

 

Na chwilę obecną zawiesiłem eksperymenty z filtrem. Wróciłem do swojego pierwotnego. Szczegóły i fotki w moich Zapiskach....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie chcę wkładać kija w mrowisko, ale u mnie szczeliny 0,7mm się nie sprawdziły. Zeszło kilka pierwszych litrów a potem zakitowały się na amen...... :(

To nie wina szerokości szczelin tylko nieumiejętnego wysładzania. Prawdopodobnie za szybko spuszczałeś brzeczkę i nie nacinałeś górnej warstwy wysłodzin.

 

Hmmm. Może i coś w tym jest, chociaż.....Spuszczałem tak jak zawsze, ale nigdy nie bawiłem się w nacinanie młóta. O nacinaniu gdzieś już kiedyś było ale bardziej chyba w kontekście uzyskania większej wydajności. prędzej przyczyny bym się dopatrywał w zbyt drobnym śrutowaniu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega BialY zrobił jeszcze jeden projekt FD. Zwiększył ilość szczelin podobnie jak miał nasz kolega Wesoly w swojej starej kadzi. Czy tak będzie lepiej? Co o tym sądzicie?

 

link do fotki Wesolego:

http://www.piwo.org/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=4362

 

Projekt FD:

http://www27.zippysh...80431/file.html

http://www27.zippysh...39547/file.html

Edited by Kamilo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do tego sita Wesolego to pod naporem słodów to się nie wginało ?

 

Też mam zamiar zrobić fałszywe dno do kega. Tylko muszę zrobić łamane. Ponieważ grzałki się znajdują środku. W moim przypadku taka ilość szczelin nie wignie fałszywe dna. Bym się bał.

Edited by br.an.tr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.