Skocz do zawartości

Obsługa systemu Cornelius keg


Jejski

Rekomendowane odpowiedzi

Zakładam nowy temat, bo chciałbym w jednym miejscu usystematyzować informacje samego systemu, a nie kegatorów itp. Jestem zielony jak trawa na wiosnę :( , a za nie długo muszę uruchomić piwo z kija. Z czasem mam nadzieję że z tego tematu powstanie artykuł na WIKI i dlatego proszę o merytoryczne opinie i dużo fotek.

1 Zasady bezpieczeństwa przy ciśnieniu CO2

2 Butla/reduktor , regulacja ciśnienia, odczyty z manometru ...........

3 Keg , konserwacja/serwis , demontaż zaworów .........

4 Złączki i węże , rodzaje, zalecane wymiary ............

5 Kran , obsługa, konserwacja .........

6 Mycie/sterylizacja , środki chemiczne, postępowanie ..........

7 ?

 

Jeśli koleżanki i koledzy praktycy mogą się podzielić wiedzą to bardzo proszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładam nowy temat, bo chciałbym w jednym miejscu usystematyzować informacje samego systemu, a nie kegatorów itp. Jestem zielony jak trawa na wiosnę :) , a za nie długo muszę uruchomić piwo z kija. Z czasem mam nadzieję że z tego tematu powstanie artykuł na WIKI i dlatego proszę o merytoryczne opinie i dużo fotek.

1 Zasady bezpieczeństwa przy ciśnieniu CO2

2 Butla/reduktor , regulacja ciśnienia, odczyty z manometru ...........

3 Keg , konserwacja/serwis , demontaż zaworów .........

4 Złączki i węże , rodzaje, zalecane wymiary ............

5 Kran , obsługa, konserwacja .........

6 Mycie/sterylizacja , środki chemiczne, postępowanie ..........

7 ?

 

Jeśli koleżanki i koledzy praktycy mogą się podzielić wiedzą to bardzo proszę.